Gravatar

#11 Spanner 20 år siden

Jeg ville foreslå at tage ud på Amager, men så skal man finde en dag, hvor flyene letter mod øst, så man kan undgå støjen fra dem.
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#12 inflector 20 år siden

#9 hvordan arbejder du med at blive bedre til dialog skrivning?
Har du nogle teknikker, eller modtager du undervisning eller prøver du dig bare frem?
selfimprovement is masturbation
Gravatar

#13 filmz-cko 20 år siden

for tiden prøver jeg mig bare frem... jeg vil dog tro at det er godt at få noget feedback fra nogen om det man laver... dertil bruger jeg for tiden min storebror, som har nogle gode pointer til tider... ellers omskriver jeg ret meget synes jeg...
er aldrig helt tilfreds....

Men hvis der er nogen der har gode tips/teknikker eller andet ville det være fedt...
........................................
"If the brain were so simple we could understand it, we would be so simple we couldn't"
Gravatar

#14 filmz-ambu 20 år siden

det lyder cool jeg kender lidt til lyd. Har kørt lyd på tv-ishøj i et halvt år nu. Der har jeg kørt lyd på studie, ENG og OB (outdoors broadcasting) optæller og det kunne være fedt at prøve at komme til at lave en film.. man skal jo starte et sted, så jeg ved noget om lyd både boom, mixer osv.... hvis du vil vide mere så kan du bare skrive til mig
Gravatar

#15 Patriarch 20 år siden

ok.. lyder interessant.. er du fra KBH?
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#16 filmz-ambu 20 år siden

Nej jeg kommer fra udkanden af solrød det er ca. 20 min fra KBH. Så det er ik noget problem at komme der ind
Gravatar

#17 filmz-Zhokky 20 år siden

Det lyder sku cool...jeg har lidt erfaring med nogle filmanuskripter fra min gamle skole. jeg har lavet nogle stykker, men har aldrig nået mere, men nu har hej tid. Skal lige vide hvad du vil have med i filmen, hvis du er interesseret. Ring på dette tlf 56820728 eller mobil 20639648. Jeg går også på TV-Ishøj hvis du ville vide det. (Er kamera mand på TV-Ishøj indtil videre) og kender ambu...
Gravatar

#18 davenport 20 år siden

Hvordan går det med projektet efterhånden?
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#19 Patriarch 20 år siden

Fik et job ;)

hehe... bruger tid på musikken nu... men jeg klager ikke. Men holder projektet i baghånden
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#20 davenport 20 år siden

Ja det er rigtigt med det job.
Det skal nok komme op og køre, måske hvis der kommer en ferie engang. :)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!

Skriv ny kommentar: