for tiden prøver jeg mig bare frem... jeg vil dog tro at det er godt at få noget feedback fra nogen om det man laver... dertil bruger jeg for tiden min storebror, som har nogle gode pointer til tider... ellers omskriver jeg ret meget synes jeg... er aldrig helt tilfreds....
Men hvis der er nogen der har gode tips/teknikker eller andet ville det være fedt...
........................................ "If the brain were so simple we could understand it, we would be so simple we couldn't"
det lyder cool jeg kender lidt til lyd. Har kørt lyd på tv-ishøj i et halvt år nu. Der har jeg kørt lyd på studie, ENG og OB (outdoors broadcasting) optæller og det kunne være fedt at prøve at komme til at lave en film.. man skal jo starte et sted, så jeg ved noget om lyd både boom, mixer osv.... hvis du vil vide mere så kan du bare skrive til mig
Det lyder sku cool...jeg har lidt erfaring med nogle filmanuskripter fra min gamle skole. jeg har lavet nogle stykker, men har aldrig nået mere, men nu har hej tid. Skal lige vide hvad du vil have med i filmen, hvis du er interesseret. Ring på dette tlf 56820728 eller mobil 20639648. Jeg går også på TV-Ishøj hvis du ville vide det. (Er kamera mand på TV-Ishøj indtil videre) og kender ambu...
#11 Spanner 20 år siden
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#12 inflector 20 år siden
Har du nogle teknikker, eller modtager du undervisning eller prøver du dig bare frem?
#13 filmz-cko 20 år siden
er aldrig helt tilfreds....
Men hvis der er nogen der har gode tips/teknikker eller andet ville det være fedt...
"If the brain were so simple we could understand it, we would be so simple we couldn't"
#14 filmz-ambu 20 år siden
#15 Patriarch 20 år siden
#16 filmz-ambu 20 år siden
#17 filmz-Zhokky 20 år siden
#18 davenport 20 år siden
#19 Patriarch 20 år siden
hehe... bruger tid på musikken nu... men jeg klager ikke. Men holder projektet i baghånden
#20 davenport 20 år siden
Det skal nok komme op og køre, måske hvis der kommer en ferie engang. :)