Gravatar

#21 filmz-lone wolf 20 år siden

Hvis du ikke har fundet en makeup artist endnu, melder jeg mig gerne. Har lavet en del i bl.a. benbrud og andre skader.
I BELIEVE IN DRAGONS, GOOD MEN AND OTHER FANTASY CREATURES!
Gravatar

#22 Patriarch 20 år siden

Det lyder super! Sådan en kender jeg faktisk ikke!

Er stadig alt for optaget af arbejde. Men måske i det nye år kunne der ske lidt :)
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#23 filmz-lone wolf 20 år siden

Jeg syntes også det lyder spændende. Som makeup artist er det mest beauty makeup man kommer ud til, hvilket kan blive lidt ensformigt.. Men du kan se på http://lone-wolf.dk noget af det jeg har lavet :-)
Gravatar

#24 Patriarch 20 år siden

Det ser kanon ud - og en almindelig makeup artist er heller ikke af vejen. Nice to meet you :)
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#25 gi-jones 20 år siden

#23: Hej Lone. Var det ikke dig, der var på Greg McQueens "Little Brother, Little Sister"??

Jeg snakkede kort med dig en af dagene. Stadig nogle fede tricks du har lavet på din side.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#26 filmz-lone wolf 20 år siden

Jo det var det :-) Glæder mig til at se filmen, kommer vist til januar.
Hvad laver du for tiden?
Gravatar

#27 gi-jones 20 år siden

Er igang med at færdiggøre Brutal Incasso www.brutal-incasso.com som jeg vist var midt i optagelserne på da jeg snakkede med dig. Har samtidig et ældre spillefilmsprojekt hængende, der også nærmer sig at være færdigt. Og så brygger jeg naturligvis på det næste der skal ske. Regner med at ringe og plage dig om at komme og hjælpe på et eller andet tidspunkt :)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#28 filmz-lone wolf 20 år siden

Lyder fint :-D Det vil jeg glæde mig til.

Skriv ny kommentar: