Gravatar

#1 Collateral 18 år siden

Nu det ikke for at lave unødig, dum reklame, men jeg vil gerne høre jeres mening om dette lille site... Og i særdeleshed den lille trailer der ligger på siden, det er en amatør film, optager på et DV cam fra JVC og redigeret i Pinnacle, det er en tidlig tidlig trailer, og kun få af optagelserne vil være med i selve filmen... Men stemningen, skulle meget gerne være der... Så håber i vil kigge, og ikke være alt for hårde ved mig ;)

www.ingenting.frac.dk

- Mark

(ps. ved godt nogle af billederne på siden ikke virker, der arbejdes på det..)
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#2 filmz-zuul_greve 18 år siden

Jeg vil ikke sige den er dårlig, da "musikken" og de rystende billeder fra skoven spiller godt sammen.
Jeg kan dog ikke lide den måde klippene med pigen er sat ind. Dette er både fordi hun står stille og fordi hun har et lys, hvilket hun ikke har i klippene hvor hun går. Det kan selvfølgelig også bare være jeg ikke har forstået meningen med klippene hvor hun står stille.
Gravatar

#3 Slettet Bruger [635913276] 18 år siden

ser da spændendene ud
Gravatar

#4 Collateral 18 år siden

#2 det er ikke meningen det foregår sammenhængende.. Det er en tidlig pre pre pre trailer... men som sagt skulle stemningen være der... Og måske også lidt af følelsen af at der er noget galt med denne pige... ?
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#5 nakalay 18 år siden

#4 Hun virker da ganske sød og yndig i mine øjne. :)
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.
Gravatar

#6 filmz-lone wolf 18 år siden

Det bliver da spændende at se det færdige resultat. Men der hvor hun hopper, skal det være uhyggeligt? Syntes det ser ud som om hun lige er på vej ned til stranden i fint humør.
I BELIEVE IN DRAGONS, GOOD MEN AND OTHER FANTASY CREATURES!
Gravatar

#7 Collateral 18 år siden

#5: Var heller ikke sådan ment. Hun skulle gerne fremstå en smule sindsforvirret, en smule.. ikke ekstremt. men skal da gerne hilse hende fra dig ;)

#6 Uhyggeligt? hm, ved ikk om det skal være uhyggeligt, det skal nok nærmere være, hm, symbolsk eller hva skal man sige.. Det skulle meget gerne ligne at hun springer ud over en høj afsats.
Gravatar

#8 filmz-lone wolf 18 år siden

Jamen du hilser da bare løs..

Jeg syntes ikke det ligner det er en høj afsats, eller også er hun virkelig sindsforvirret, for hun ser meget ubekymret ud.
I BELIEVE IN DRAGONS, GOOD MEN AND OTHER FANTASY CREATURES!
Gravatar

#9 Jakobsen 18 år siden

Hun mangler et tomt ansigtsudtryk. Hent inspiration fra en narkoman, som lige har taget det største fix. Dette er hvad jeg forbinder med at være sindsforvirret :)
It's only a movie...It's only a movie...
Gravatar

#10 Collateral 18 år siden

#8: hun er ikke bekymret i det hun springer, hun tror på at hun kan flyve, og i springet, hvor er hendes vinger så?

#9: Skal jeg prøve at sige til hende.. :>

Skriv ny kommentar: