Jeg fik lige en idé med det her site. Hvad med en dokumentar om folkene bag og brugere osv.? Jeg er ikke nogen filmmand selv, men det kunne være dette kunne give inspiration til andre? Så kunne vi se os selv på TV2 engang i fremtiden. ;)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#3: Ej der er masser af interne intriger... basically alt hvad der er i en god soap: folk der stikker hinanden i ryggen, alkohol- og stof-misbrug, ukendte søskende der dukker op i tide og utide, kone- og kæreste-tyveri, tidligere admins som vi har smidt ud som at der har fået en plastikoperation og vender tilbage med ønsket om hævn osv. osv. osv.
The dangerous world of being an admin! Phew, det er farligt! ;)
This is not the signature you're looking for. You can go about your business. Move along!
altså, jeg er sgu frisk! Jeg kender godt nok ikke mange af de slibrige intriger, men det ku' være et rigtig spas projekt, hvis der er andre, der gider... vil meget gerne være med til at organisere!
#1 davenport 20 år siden
Jeg er ikke nogen filmmand selv, men det kunne være dette kunne give inspiration til andre?
Så kunne vi se os selv på TV2 engang i fremtiden. ;)
#2 filmz-Wacker 20 år siden
http://www.samarit.dk
#3 nakalay 20 år siden
#4 azathoth 20 år siden
The dangerous world of being an admin! Phew, det er farligt! ;)
#5 chandler75 20 år siden
#6 azathoth 20 år siden
Lad os bare afsløre at chandler75 ikke har nogen tæer og tænder og spiller masser af banjo!
#7 filmz-Crystalstar1200 20 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#8 NOWhere 20 år siden
vil meget gerne være med til at organisere!