Gravatar

#1 Twister 16 år siden

hejsa. Kunne godt tænke mig hvis der var nogen der ville kigge på en ny film mig og nogle af mine venner har lavet. vi har prøvet at gøre den til en Thriller/gyser film og vi er selv rimelig tilfredse med udfaldet. klik på linket nedenunder for at se den.



filmen handler om en læsegruppe der øver sig på drama eksamen ude på deres gymnasium. en af læse gruppens medlemmer (Cecilie) har lige slået op med sin kæreste (Ludvig)og han tager det ikke så pænt. En aften begynder der at ske uhyggelige ting ude på gymnasiet.
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
Gravatar

#2 filmz-Kekkonen 16 år siden

Er det et skolerelateret projekt eller bare en fritidsinteresse?
Gravatar

#3 Twister 16 år siden

både og. vi havde snakket om at lave et gyser projekt i lang tid og da vi skulle lave en gyser som sidste opgave i mediefag så faldt det hele bare på plads
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
Gravatar

#4 filmz-Kekkonen 16 år siden

Okay. Er der en mening med det langsomme klippetempo, eller har I ikke tænkt på det? Jeg ville nok selv ha' valgt noget andet musik, da det virker lidt "plat" når der kører musik fra eksorcisten.

Men ellers, keep it up!
Gravatar

#5 Killkaj 16 år siden

Er det ik fra halloween?
Gravatar

#6 lasse78 16 år siden

Jeg føler lidt at det hele er lidt tungt og firkantet. Flowet er ikke flydende nok og nogle ting virker for "opsat".

Jeg mangler lidt den der "fede" detalie som gør at man bærer over med nogle af de andre manglere. Hvor er al liren? hvor er det hvor at man siger "SÅ KAN DU LÆRE DET", eller hovsa en fed klipning.

Jeres næste opgave skal være at presse en åbentlyst über fed detalie ind i jeres næste 6 min kortfilm.

Den her er god nok som en tester, men ikke god nok til demo ;)
http://lasseelkjaer.dk/
Gravatar

#7 Twister 16 år siden

#6 tak for kritiken den tager vi til os.
andre der har nogle meninger?
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
Gravatar

#8 filmz-zauak 16 år siden

Jeg har kommenteret den på youtube :)

Skriv ny kommentar: