Gravatar

#11 filmz-herskegut 19 år siden

prøv ude i mols bjerge, der er der virkelig dødt :)

Ellers, hvis du kører ud af Grenaavej, og drejer fra til Ryomgaard, kommer der nogle længere strækninger hvor der ikke er noget bebyggelse eller vejskilte.. der er kun skove, bakker og vejen :)
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
Gravatar

#12 filmz-vassago 19 år siden

Der er jo hærvejen. Læs mere her -> clicky
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#13 filmz-gojacool 19 år siden

#10, der er ingen andre krav til den. Den må i det hele taget godt være varieret og snoet. Men det ville være en gigantisk fordel, hvis man kunne køre på den i bil. Der skal nemlig filmes et par kilometer af den uden klip (som så sidenhen skal speedes gevaldigt op).
Gravatar

#14 filmz-netrom1 19 år siden

#13 Et par kilometer uden huse og uden skilte,, det er ikke let. Der er vejen som går fra hotel Marseles og ud til mosgaard strand. det er en lang let snoet vej ind igennem en skov. Der er nogle gode lange stykker uden noget og jeg vil tro at man vil kunne gemme et skilt eller to med nogle grene eller en sort sæk,,,,det er det sku nok ikke nogen som ser når filmen bliver speedet op.

Det ville være fedt hvis du kunne skrive lidt i din profil,,,det er rart at se lidt om hvad det er for en person man har med at gøre :-)

MvH Netrom1
Gravatar

#15 filmz-gojacool 19 år siden

#14, godt forslag... vil jeg kigge på. Desuden har jeg skrevet i min profil. :-)
Gravatar

#16 filmz-netrom1 19 år siden

#15 Det er smukt,,men hvad er "indiefilm" ?

MvH Netrom1
Gravatar

#17 gi-jones 19 år siden

#16: Ahem. Det spørgsmål sletter vi lige.

Psst. netrom1, det er det du laver sammen med mig hver sommer. Står for Independent Film og på dansk er det bare en fancy måde at sige amatørfilm på :)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#18 lagoni 19 år siden

Er indie-film er bare film der er uafhængige af finansiering fra de store studier, ikke nødvendigvis en amatørfilm? Så rent teoretisk kan Spielberg lave indie-film og han er vel ikke just amatør :)
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#19 filmz-netrom1 19 år siden

#17 D r d med al de forkortelser :)
Gravatar

#20 gi-jones 19 år siden

#18: Det var derfor jeg skrev "på dansk". Fordi i USA betyder det jo langtfra low-budget, men i almindelige tale i forbindelse med danske film, er det noget folk siger i stedet for at sige direkte at de laver film for ingenting :)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.

Skriv ny kommentar: