Gravatar

#21 filmz-gojacool 19 år siden

Jeg har et budget - men det er ikke ret stort. Men det er nærmere indiefilm i forstanden "min vision" end i forstanden "billigt bras." :-)
Gravatar

#22 gi-jones 19 år siden

Det er jo det jeg siger. Et fint ord for det samme. Der er jo ikke nogen der laver "billigt bras". Ikke med vilje i hvert fald :)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#23 Thorsby 19 år siden

Indie, low-budget og amatør er 3 helt forskellige indgangsvinkler. Lagoni forklarede fint indie.

Low budget betyder jo bare at man ikke har så mange penge til en given produktion...om man er amatør eller Spielberg med sin egen indie film uden det store budget er jo i den forbindelse ligemeget. Man kan jo for den sags skyld være i hænderne på verdens største og rigeste selskab, uden at de gider bruge en øre på projektet...så bliver det også low-budget.

Der bliver lavet masser af meget profesionnele produktioner i Danmark for det rene ingenting...primært som indie film.
http://www.imdb.com/name/nm1302765/
Gravatar

#24 filmz-gojacool 19 år siden

#23: Jeg ved sgu ikke, hvilken indgangsvinkel min film falder ind under. I må vente til efteråret, hvor I kan se den selv :-)
Gravatar

#25 gi-jones 19 år siden

#23: Bundlinien er bare, at alle alligevel smider omkring sig med alle tre udtryk, så jeg mener ikke der er en praktisk forskel.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.

Skriv ny kommentar: