Gravatar

#1 filmz-gojacool 19 år siden

Jeg skal (af hemmelige årsager ;-) ) bruge en laaang vej, som ikke har vejskilte eller andre moderne ting synligt. F.eks. en jordvej igennem en skov eller en fjern og ligegyldig landevej et sted. Helst tæt på Århus C.

Kender I sådan noget?
Gravatar

#2 filmz-gojacool 19 år siden

lol... bemærk, at jeg skrev Århus _C_, hviiis der nu var sådan en vej indenfor Ringgaden eller noget. Doh. Sorry :-)

Gravatar

#3 gi-jones 19 år siden

Ja, det var også hvad jeg tænkte. Men du behøver jo ikke tage særlig langt ud for at finde den slags. Der er masser af veje og marker og sager derude. Ellers er der jo altid vejen til Silkeborg efter det første stykke motorvej, men det er langt væk og der er meget trafik. Den er dog rigtig, rigtig lang og lige :)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#4 filmz-gojacool 19 år siden

...men fuld af vejskilte. Den vej kører jeg nemlig tit på. kravet er faktisk ret solidt - den skal være lang uden et eneste vejskilt eller andet moderne tingeltangel.
Gravatar

#5 danschier.dk 19 år siden

Skal det være i jylland. På Falster er der en ca. 10 km lang strækning mellem Væggerløse og Gedser, som er fuldstændig lige vej, i et komplet flat område uden et eneste vejskilt. Det går bare lige ud, hverken sving eller bakker. Det skulle du overveje. ;-)
Gravatar

#6 gi-jones 19 år siden

#5: er det ikke Falster i en nøddeskal? Nej undskyld. Tag dig samme Jonas :)

#4: Skal det ligne noget fra gamle dage eller hvad? Jeg ville måske prøve at kigge ude på Djursland så. Der er ret mange små landeveje ude i ingenting.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#7 filmz-netrom1 19 år siden

#4 Der er den lange vej nede på havnen, som føre ud til den nye container havn,,, der er ingen trafik om aftenen og fære skilte. Men det kommer nok ikke til at ligne Mad-max eller en ørken vej :-) Prøv at fortælle lidt mere om hvad du skal bruge den til, så kan det være vi kender det helt rigtige sted :-)

MvH Netrom1
Gravatar

#8 filmz-gojacool 19 år siden

Hmm, lidt svært at forklare, men en asfalteret vej i et slags Ringenes-Herre-agtigt gammeldags univers vilel være at foretrække. Vejen behøver ikke at være lige, den skal bare ikke være "moderne".
Gravatar

#9 filmz-gojacool 19 år siden

egentlig behøver den ikke at være asfalteret.
Gravatar

#10 filmz-netrom1 19 år siden

Okie,, det er en start,, er der andre krav til den? skal den være lang, skal man kunne se langt til alle sider, eller må der gerne være bakker.

MvH Netrom1

Skriv ny kommentar: