Gravatar

#21 Patriarch 18 år siden

Kunne være fantastisk at lave musik til et adventurespil... Netop til adventurespil synes jeg musikken er ekstrem vigtig, da adventurespil oplevelsen ofte nærmest er meditativ. Det er ihvertfald en anden spiloplevelse end en FPS.

Med hensyn til Grem Fandango... Jeg ville meget nødig begive mig ud a jazzy - hvis altså du mener jazz bokstavlig talt. Det er nærmest en umilig genre at lave med samples. Det kunne selvfølgelig være sjovt nok hvis jeg havde tiden til at studere det, og budgetet til at have et lille jazz orkester :)

Og ja, MGS er formiddabelt - og der er laaaaaaaaang tid, om nogensinde, til jeg bliver tilnærmelsesvis så dygtig :) Men, men - der skal jo også være nogen til at tage de job hollywood komponister ikke vil have :D
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#22 elwood 18 år siden

#21 hehe en mand skal også kende sine begrænsninger 8-)

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#23 Patriarch 18 år siden

ja da - men endnu vigtigere - vide hvordan man kan forbedre sig :)
Gravatar

#24 gi-jones 18 år siden

En rigtig mand skider på begrænsninger :)
...
...
Og græder når han ikke har taget backup... eller noget.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#25 filmz-Faustinon 18 år siden

man kan ikke tage betaling med hensyn til "Ægte" undergrundsfilm, man kan kun hjælpe hinanden, her de næste par måneder er mit liv sat på stand-by pga tre surreelle kortfilm, ingen får penge eller tak, hele crewet gør det kun af interesse og kærligheden ved at skabe kunst, i bedste fald ligger folk mærke til ens navn når rulleteksterne falder;)
i am the videoword made flesh
Gravatar

#26 Patriarch 18 år siden

Det er også helt fint - det er jo ikke dit job, men din hobby. Jeg tager mig heller ikke betalt for at spille brætspil, eller gå i biffen (desværre).

Held og lykke med det :)
Gravatar

#27 Corgan 18 år siden

#26:

Lige præcis.

Og når man økonomisk set lever af sin hobby, er det ikke let at skulle give afkald på økonomien, blot for at lave den hobby man til dagligt får penge for.

#25:
Desuden burde et simplet "tak" være det mindste man kan give dem der hjælper én. Det er jo ganske gratis.
Gravatar

#28 filmz-Faustinon 18 år siden

#:26 film/musik/bøger/tegneserier er mit liv, alt andet er en hobby.
#27: hvorfor? hele crewet er med til at skabe, og vi alle gør det af interesse, det er det kommende værk vi fokusere på, ikke at pleje de sociale forhold.
Gravatar

#29 Corgan 18 år siden

#28:

Hvorfor takke nogen for deres indsats? Måske fordi det er god skik, og fordi et simpelt tegn på at man sætter pris på det arbejde personen har lagt i projektet, ikke koster noget. Hvis du ikke engang vil takke en anden for samarbejdet og den indsats han har ydet, skal du ikke sikker på du har kommende kontakt at trække på, når du har brug for det.

Personligt ville jeg aldrig arbejde sammen med én der ikke kan sætte pris på den energi jeg ligger i projektet.

Men der er vi nok bare forskellige så.
Gravatar

#30 filmz-Faustinon 18 år siden

#29 fordi det eneste menneske vi står til ansvar for er os selv? og vi arbejder ikke for hinanden men sammen så vi alle er lige på settet, hvad er der at takke for? En god indsats? Men det har man da også bare at komme, det er et krav.

Skriv ny kommentar: