Jeg synes bare lige jeg ville lave en tråd hvor man kan smide link til gratis videoredigeringsprogrammer og også programmer man kan bruge til at lave ting til film, man kan downloade på nettet helt gatis... såå... bare fyr løs ;)
Windows Media Encoder - Til komprimering af Microsofts WMV format der er rigtigt godt til webdistribution og som har fede features hvis man leger med HD
www.irfanview.com - En helt almindelig billedviewer i stil med ACDSee, men gratis. Uundværligt, især hvis man arbejder med 3d-rendering eller store mængder stills i øvrigt.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
/Me aflevere en papegøje, en øjeklap, et træben, en tønde rom og et fuldskæg til El vez.
Så kan du også ligne den pirat du er :)
Faktisk mener jeg at man bare kan bruge Windows Media Player eller en anden freeware media player, hvis bare man har installeret en eller anden form for DVD afspiller samtidig.
Zoom Player har afløst powerdvd for mit vedkommende. Synes det er et rigtigt fedt program, der endda tillader at jeg kan afspille HD-film og sekvenser på min laptop, noget der normalt kræver en ret habil computer.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
#1 kasper0204 19 år siden
Jeg synes bare lige jeg ville lave en tråd hvor man kan smide link til gratis videoredigeringsprogrammer og også programmer man kan bruge til at lave ting til film, man kan downloade på nettet helt gatis... såå... bare fyr løs ;)
#2 filmz-vassago 19 år siden
Videohelp.com - Verdens bedste forum og guide site, forklaringer på stort set alt.
Creative Cow - et site med tutorials, forklaringer og masser af inspiration. Links til alskens plugins og software.
#3 gi-jones 19 år siden
www.virtualdub.org - Uundværligt værktøj til komprimering af film til eksempelvis Divx og alle gængse .avi formater
TMPEG.net - Komprimering til MPEG
Windows Media Encoder - Til komprimering af Microsofts WMV format der er rigtigt godt til webdistribution og som har fede features hvis man leger med HD
www.irfanview.com - En helt almindelig billedviewer i stil med ACDSee, men gratis. Uundværligt, især hvis man arbejder med 3d-rendering eller store mængder stills i øvrigt.
#4 Scherlund 19 år siden
AVISynth - Uundværlig script system til at manipulere dine film.
Bitratecalc - Dejlig lille java ting, hvis du skal være sikker på at dine film kan være på et givet medie.
BeSweet - Komprimering af lyd.
#5 DarkLight 19 år siden
#6 filmz-gimleno1 19 år siden
#7 DarkLight 19 år siden
#8 El vez 19 år siden
#9 Scherlund 19 år siden
Så kan du også ligne den pirat du er :)
Faktisk mener jeg at man bare kan bruge Windows Media Player eller en anden freeware media player, hvis bare man har installeret en eller anden form for DVD afspiller samtidig.
#10 filmz-vassago 19 år siden