Gravatar

#51 elwood 16 år siden

Jeg har ikke så meget forstand på det her, men jeg synes og erfare de der phpbb forums er hårdt angrebet af spam, medmindrer man sikre sig godt imod det.

og det der med billede indtastning før man registere sig eller laver et indlæg, synes jeg og ha læst spam bots'ne kan knække nu.

Men som sagt jeg ved ik nok om det, jeg ved bare at et tidligere foum jeg forsøgte at drive var angrebet af spam konstant.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#52 gi-jones 16 år siden

#50: Jeg kan godt følge dig i hvorfor du siger som du gør (du er produktionsleder ikke???), men jeg tror bare ikke den primære funktion skal være at "finde folk" til projekter. Det skal ligeså meget være et diskussionforum hvor man kan dele erfaringer og lære folk at kende. Der skal da klart være en opslagstavle også, hvor der kan søges folk til specifikke projekter, men det skal i mine øjne kun være en del af det vi laver.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#53 Patriarch 16 år siden

Sitet skal vel have:

- Diskutions forum
- Søgning af folk
- CV'er
- Upload af film
- Nyheder (f.eks frister for bevilliger osv)
- Links til relevante institutioner

www.wideshot.dk er cool visuelt, og har en lidt tjekket lyd. Men på samme måde som man kunne hævde at www.filmskaber.dk lyder som om det henvender sig til instruktører, så kunne www.wideshot.dk lyde som noget til forografer. Jeg synes begge er ganske gode.

Kort sagt synes jeg www.filmskaber.dk er lidt mere rammende så er www.wideshot.dk mere hipt.

“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#54 filmz-Bruce 16 år siden

Jeg og hr. Crystalstar1200 vil sætte os ned og kigge på idéen i den nærmeste fremtid. Jeg er IT konsulent og har planer om at udvikle det i ASP.NET 3.5 og får måske en dedikeret server til formålet. Per er langt bedre inde i "den verden" end jeg er, så hans viden og ekspertise kommer til at dreje sig om indhold og funktionalitet og min om at føre det ud i livet, opsætning, design (er på plads og kører i alle browsere), roller på de forskellige aktører etc.

Det primære bliver dog først og fremmest et velfungerende framework, endnu inden den egentlige funktionalitet lægges på. Hellere end lille og velkørende første version fremfor for store visioner, hvor man knækker halsen inden man er igang :)

www.filmprojekter.dk
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#55 gi-jones 16 år siden

Øhh... ok. Jamen så vil jeg da hermed droppe mine planer.
Gravatar

#56 filmz-canner 16 år siden

#52, produktionsleder, den var god :) Jeg har ikke et eneste fod inden for filmproduktion endnu, desværre. Mit tidligere indlæg:
Jeg vil gerne arbejde seriøst med film og skal nu til at søge ind på den europæiske filmhøjskole 2008. Herefter (og nu) ville det jo være suverænt med en mulighed for at kunne medvirke/hjælpe til på produktioner og dermed tage ved lære.

Jeg er med andre ord i bunden af kæden, og ville derfor kun få 100% nytte af et forum, hvor folk udveksler erfaringer og netværker.

#54, jeg kan godt lide at du først kommenterer med en masse indlæg om bowling og så NU kommer med den information om at i har købt domæne osv. :D
Det lyder jo fantastisk at I allerede brygger på noget. I kan jo passende hamstre en masse idéer herfra - og har med garanti mig som bruger :)
If a ruler rocks, and a rock rules - who's coolest!?
Gravatar

#57 filmz-Crystalstar1200 16 år siden

Ja, vi har rodet med et film-site-projekt i nogen tid nu, men det er først nu, det rigtig er ved er at tage form.

# 55 Du skal endelig ikke holde dig tilbage eller føle dig tromlet ned. Både Bruce og Jeg er åbne for ideer og forslag.
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#58 gi-jones 16 år siden

#57: For nu at være fair, så vil jeg sige det som det er. Jeg blev sgu ret skuffet da jeg læste det indlæg der, for jeg har lagt ret mange timer i det her projekt i den sidste uges tid. Har rent faktisk brugt langt det meste af min fritid, siden denne tråd startede, på at undersøge hvordan man kunne realisere det her, og derfor det lidt "pigesure" indlæg. Det blev skrevet lidt i frustration.

Det er klart at jeg ikke har patent på ideen, men jeg håber at det er forståeligt, at jeg føler mig en lille smule snigløbet. Jeg var faktisk ret meget oppe at køre over den her idé og nu er det løb ligesom kørt.
Gravatar

#59 filmz-Bruce 16 år siden

Jeg kan så sige, at jeg har lagt timer i et godt stykke tid for to film projekter og bl.a. har fået igennem med min IT chef at få en dedikeret server stillet til rådighed enten på jobbet eller herhjemme og har arbejdet med at få et webdesign til at spille til næsten 100%, som disse kan bygges ind i og som funker i alle browsere.

Det er idéer, som har kørt rundt længe, men som jeg pga. underskud først fik taget hul på efter nytår. Jeg har ikke kun gået den sidste uge eller de sidste par dage, men nu arbejdet en del weekender på det, hvorfor jeg har været langt væk fra anmeldelser og "her" for den sags skyld.

Jeg beklager, hvis du føler jeg/vi "nupper" idéen, men folk holder ikke inde, fordi andre vil gøre noget, som ligner det de selv laver. Så var Altavista aldrig blevet slået af pinden Google. Det er ikke først til mølle får først malet, men hvem som får bedst malet og jeg ser ingen konflikter i dette. Det er nettets levevilkår. Hvis jeg har en god idé og checker og ser nogle har lavet noget lig det samme, men på en måde jeg ikke mener er optimal, så har jeg da ikke noget imod at forsøge at gøre det bedre.

Og ofte ser jeg en masse idéer og en masse snak og så derefter handling i kort tid for derefter at falde til jorden igen. Jeg mener da, du skal efterleve det du har lyst til og måske bliver det ikke til noget, det som Per og jeg har snakket om (og som vi havde de første ideer til allerede i 2005).

#56 Jeg vidste ærligt talt ikke, om jeg skulle grine eller græde eller holde kæft eller sige noget. Og jeg tror ikke, at jeg behøver hamstre idéer. Jeg er sikker på, at Per kan komme på den funktionalitet, han mener er den mest basale i en version et og måske tager det en drejning, som slet ikke bliver lig det folk har i sinde her.
Gravatar

#60 filmz-Bruce 16 år siden

Men lad mig tilføje. Hvis man på nogen måde mener, vi tager røven på folk og nasser på de idéer som er luftet i tråden her, så overgiver jeg gerne domænenavn, uden hard feelings, for 125,- og så kører Per og jeg blot videre i den "anden retning".

Skriv ny kommentar: