Gravatar

#71 filmz-Zodiac 16 år siden

Ærlighed først :-)

Oprettede mig faktisk som bruger på filmz med det ene (egoistiske) formål, at prøve at etablere kontakt med folk som har erfaring med low budget/no budget film, eller som har prøvet kræfter med at sparke døren ind hos de etablerede filmselskaber og de erfaringer det har ført med sig.

Jeg er selv en tidligere glad amatør fra det Aalborggensiske filmmiljø, som nu (næsten) har færdiggjort et manuskript som jeg gerne vil prøve at få søsat på den ene eller anden måde. Så da jeg snublede over denne tråd kunne jeg selvfølgelig kun blive begejstret, især hvis de gode intensioner og initiativer bliver realiseret, da det vil være en gylden mulighed for sparring, vidensdeling, kontakter m.m. som mange inkl. undertegnet har sukket højt efter.

Skulle der midlertidig være nogle der ude i det danske filmland, som jeg kan suge lidt på patten af jævnfør overnævnte og kan stille "1000" spørgsmål til, vil jeg sætte stor pris på at blive kontaktet: [email protected]

På forhånd tak.
Gravatar

#72 Patriarch 16 år siden

Jeg var faktisk ved at vække denne tråd til live igår. Hvor bliver den side af? :)
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#73 filmz-Bruce 16 år siden

Nu kommer det jo an på, hvad man ligger i "en side" :) Og der ved jeg, at der er differentierende meninger omkring informationsniveauet og kompleksiteten en sådan skal rumme. Vi ser ikke opgaven som "en side", men som en ganske kompleks opgave, hvor der er behov for styring af roller, som vi går til på struktureret vis.

Da vi har "to sider" in mind :), så er det vigtigt først at have et fundament på plads, som understøtter brugere, roller og autorisation på baggrund af dette til den funktionalitet, som stilles til rådighed. Og inden da, skal der jo foreligge et design, som understøtter forskellige browsere. Blot det at få dette fundament på, er en stor opgave og den er i fuld gang.

Datamodellen til det ene site er nu næsten færdig og der skal skrives stored procedures til alle og så skal der udnyttes ny teknologi, som ikke kun giver fordele, men som også skal læres :) Ikke en hel lille proces.

Når det ene site en dag er færdigt, så kan det andet snylte på det første. Men dette er vores approach og dette sker ikke overnight og da især ikke, hvis man også skal have et liv og plads til lidt adspredelse indimellem. Men processen er igang og enhver er velkommen til at lave andre løsninger, som kan dække et behov :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#74 frahm-2 16 år siden

Jeg har lige set at Statisten.dk har fået et nyt look og nye features.
En af de nye ting er at man kan oprette en "backstage profil" gratis. Det vil sige at hvis man er instruktør, forfatter, fotograf, klipper, lydmand osv. kan en profil oprettes gratis. Der er godt nok ikke så mange profiler endnu, men så vidt jeg forstår er det jo også noget nyt.

Kom igang med at oprette profiler....
Se verdens bedste indiefilm online på indiemondo.com
Gravatar

#75 gi-jones 16 år siden

Jeg har de sidste par dage arbejdet med at få stablet et fungerende forum, som jeg skitserede tidligere i denne tråd, på benene. Sitet er online nu, på wideshot.dk, og åbent for tilmeldinger.

For the record mener jeg bestemt stadig der er basis for det projekt som bruce har kørende, men jeg vælger at tro, at det dækker et andet behov end hvad jeg her har gang i. Jeg håber derfor at så mange som muligt at Jer film-produktions-interesserede herinde vil bakke op om projektet, da det som ethvert andet forum aldrig kan blive bedre end de brugere der benytter det.

Jeg regner med at forsøge at gøre lidt reklame for det igennem forskellige kanaler i den næste uges tid, men det er altafgørende at der er aktivitet på forummet fra starten af, så jeg håber meget at I vil hjælpe med til at sætte diskussionerne igang.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#76 Wrangque 16 år siden

#75 Glimrende, jeg har allerede registreret mig og råder andre til det samme! :D
Gravatar

#77 filmz-Bruce 16 år siden

#75 Kanon! Man skal heller ikke regne med "noget" indenfor overskuelig fremtid. Fremskridtstatus for de teknisk interesserede for det ene projekt er:

Database: 80%
Design, menu, login, rollestyring: 80%
Administrationsdel: 20%
DataLayer: 10%
BusinessLayer: 10%
PresentationLayer: 10%

Det er vokset lidt (ca 40 tabeller), så der er mange kodetimer tilbage :)
Gravatar

#78 gi-jones 16 år siden

#77: Men er vi ikke også nogenlunde enige om at vores funktionalitet ikke i den forstand overlapper?

Jeg synes i øvrigt ikke at 17 oprettede brugere er meget. Er der nogen, som har glemt at informere deres personlige netværk??? :-)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#79 filmz-Bruce 16 år siden

#78 Det vi arbejder på, er mere funktionalitetsbaseret omkring de områder, du har lavet foraer om, så selvom det selvfølgelig omhandler det samme, så er vi langt fra det samme :) Synes det er kanon, du har lavet muligheden for dette community :)
Gravatar

#80 Patriarch 16 år siden

Har du overveje at indsende det som nyhed?
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”

Skriv ny kommentar: