Gravatar

#81 gi-jones 16 år siden

Har jeg gjort, men man mente desværre ikke at det var en nyhed værdigt :(
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#82 filmz-Crystalstar1200 16 år siden

# 81 Synd for det var et godt tiltag ;)
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#83 gi-jones 16 år siden

#82: Ja, jeg var også frygteligt skuffet *SUK* ... *SUUUUUUK* (hvis der er nogen admins der læser med :)

Ej, jeg satser på at det kommer ligeså stille. Jeg gør alt hvad jeg kan for at få alle jeg kender indenfor "branchen" til at tilmelde sig, og hvis I andre gør det samme skal det nok gå.
Gravatar

#84 Patriarch 16 år siden

Det var synd. Jeg mener bestemt det er nyhedsværdigt - specielt hvis det kunne vokse sig stort. Det er da mindst lige så nyhedsværdigt som nogle af de andre ting der postes.

En noget underlig beslutning - specielt da DK ikke rigtig har et alternativ.
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#85 gi-jones 16 år siden

Tjae, det er jo vilkårene. Jeg er igang med at skrive rundt til filmskoler og lignende. Måske giver det bid.
Gravatar

#86 Corgan 16 år siden

Så har jeg også oprettet mig som bruger. Det bliver nok primært post-produktions spørgsmål jeg kan svare på.
Gravatar

#87 chandler75 16 år siden

Der havde allerede været reklameret for det her i Amatørfilm-forummet, hvor man må formode, at evt. interesserede kunne finde på at kigge.

Det er helt sikkert et fint tiltag, men der er jo ikke rigtig tale om et decideret website (som nyheden beskrev det), men et almindeligt forum, der, da nyheden blev indsendt, havde 17 brugere og siden er det kommet op på 19.

Hvis der var tale om en nyt, flot og funktionelt website for amatørfilmfolk med en masse features, ville vi selvfølgelig bringe en nyhed om det.
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#88 gi-jones 16 år siden

#87: Jeg er sådan set enig i at de brugere der generelt læser filmz.dk ikke er vores målgruppe så du har sikkert ret. Så I er tilgivet :)

Jeg vil dog lige forsvare mig med, at selvom det muligvis ikke er toppen af teknologisk snilde eller designmæssig skønhed, så mener jeg fortsat at det er lige præcis hvad vi har brug for. Hverken mere eller mindre.
Gravatar

#89 Patriarch 16 år siden

Omend i har langt flere besøgende på forsiden end i forummet formoder jeg. En del af disse kunne vel sagtens tænkes at ville prøve kræfter med f.eks. skuespil.

Men ja - hvis der var tilhørende website var det nok mere oplagt som nyhed.
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#90 filmz-canner 16 år siden

#88, jeg skal på EFC til september (European Film College - www.efc.dk) og skal selvfølgelig sprede ordet blandt mine medstuderende. Super fedt at se der er kommet et forum op at køre!

Dog må jeg sige at det faktum at sitet "blot" er et phpBB-forum for mig virker mindre professionelt end så meget andet. Jeg ved godt det er indholdet der tæller, men alligevel - det fremtræder ikke så organiseret.. Nyheder og deslige kan også let forsvinde hen i blot et forum (ja jeg ved godt der findes stickies, men jeg håber min pointe forstås bare nogenlunde trods den meget forvirrende formulering)
If a ruler rocks, and a rock rules - who's coolest!?

Skriv ny kommentar: