Gravatar

#61 Bates 18 år siden

Fra tråden :

"Jeg har svært ved at se hvordan du skal sælge den idé til nogen. Det lydder simpelhen lidt for langt ude.

Dukke film er for børn.
Western er for gamle mænd.
Zombie er for unge nørder.

Lidt groft!! men jeg tror ikke du rammer nogen af grupperne,,, måske de for gamle ,barnlige nørder. men den gruppe er nok ikke alt for stor.

Tror du kunne skore nogle plusser ved at lave en humorritisk-zombie-dukkefilm,,, tror western er en tand for sært."

Synes nu at det ser ganske godt ud. Glæder mig meget til at se den! :P
Gravatar

#62 Herrguth 18 år siden

Tak for det NayZe.

Det ser ud til at det kunne blive rigtig sjovt.
Rart at se at projektet ikke er gået død...
Håber at filmen når ud til offentligheden...
Gravatar

#63 SpielbergFreak 18 år siden

FUCK HVOR SER DET FEDT UD!!!!

Glæder mig da helt vildt! Skal den være engelsk eller dansk talende?

Gravatar

#64 HonoDelLoce 18 år siden

Totalt trist at man ikke har hørt noget på siden i så lang tid..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#65 dyg 18 år siden

Ja, det er ret surt.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#66 HonoDelLoce 18 år siden

Men håber da at man på et tidspunkt får lov til at se den, da den har potentiale :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#67 filmz-Crystalstar1200 18 år siden

# 59 Ser underholdende ud :)

Hvorfor kan små projekter ikke få støtte herhjemme, men man kan godt brænde millioner af på 5 minutters Tina Turner ... sigh ... Suk !
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#68 Martindan 18 år siden

hvad har jeg gang i??

well different reasons kom min proreklameret Albertslund film aldrig igang.... vi var klar men en nørd smadrede det kamera vi skulle låne fra filmbyen og så blev det sat i bero og aldrig vækket...

også min fejl, det var nok forhastet det projekt...

anyways, min producer Anne, der også producerede min Zentropa støttet kortfilm David, og jeg er igang med et nyt projekt under titlen Crescendo. Det startede som en kortfilm men har nu vokset sig så vildt at vi tidligst får den lavet om 2 år.....

og så researcher jeg ad h til til et drømmeporjekt. har læst 5 bøger, kun 4 to go der allerede er bestilt.
og det har jeg ingen ide om hvornår kan blive lavet........ mener manus er jo ikke en gang i nærheden af skabelse...

og så forbereder man sig her på en filmskoleansøgning.
for cryin' out loud......
Gravatar

#69 filt 18 år siden

#68, kan man få at vide hvad drømmeprojektet drejer sig om, eller er det stadig fortroligt?
"Let the universe howl in despair, for I have returned..." - Lord Darkseid
Gravatar

#70 Martindan 18 år siden

lad mig sige det sådan her.....

Projektets arbejdstitel er Den Store Gonzo
for cryin' out loud......

Skriv ny kommentar: