Gravatar

#1 Patriarch 18 år siden

Hejsa... Hvad arbejder i på nu? Er nysgærrig efter hvad der er i støbeskeen rundt omkring...

Fyld gerne på med detaljer, samt hvor langt i forløbet i er osv.

“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#2 JannikAnd 18 år siden

Er pt. ikke i gang med det store, har ligesom brug for en pause. Men jeg har faktisk et spørgsmål til dig, Patriarch.

Til efteråret skal jeg have min afgangsfilm med til diverse filmfestivaler. Som du nok husker, havde vi jo lange "forhandlinger" om evt. producering af score fra din side. Men da jeg følte, at deadlinen var for stram, og jeg gerne ville undgå stress, blev det droppet. Ville du være interesseret i at give det en ny chance, såfremt jeg kan få tilladelse til dette?
Gravatar

#3 Patriarch 18 år siden

Hejsa... Det vil jeg bestemt ikke afvise. Det afhænger selvfølgelig af genre, deadlines, mængde af musik osv. Men kom frisk når du ved noget mere :)

(vil i øvrigt gerne lige se hvordan din anden film endte hvis du har den uploaded et sted eller lign.)
Gravatar

#4 JannikAnd 18 år siden

#3 - "Anden film"? Hvis du hentyder til filmen, hvis manus du har læst, er det netop den, jeg nu ønsker at du skal 'score'. Jeg har fået lavet en håndfuld dvd'er af den og kan sende dig en i nærmeste fremtid.
Gravatar

#5 Patriarch 18 år siden

Ah ok, jeg misforstod - troede det var et nyt project. Jamen send mig én så ser jeg på om det er noget jeg kunne tage tid til :)

Ved ikke hvordan mine planer ser ud - troe snart der kommer et ryk i ting jeg skal have lavet færdig.

Nu er der jo også en overhængende fare for at du er blevet lidt for glad for temp musikken :D
Gravatar

#6 Collateral 18 år siden

Jeg arbejder på manus til "Det rene og skære ingenting", som skal være en novellefilm. Desuden arbejder jeg lidt på at udvikle ideen til at blive 4 novellefilm, der er forbundet af et tema, eller noget andet.

Så tænker jeg lidt på hvordan jeg skal gribe det an at jeg er blevet "ansat" som en slags lærer på den kreative skole i Fredericia, men det jeg egentlig skal er bar at være instruktør, eller den der holder styr på at det hele går i den rigtige retning, tror jeg. Er ret nervøs ved hvordan det skal gå må jeg indrømme.

Og sidst er jeg ved at færdiggøre en reklame jeg laver for en campingplads på Djursland.
Skal dog muligvis lave yderligere reklame film for nogle andre ting på Djursland.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#7 SpielbergFreak 18 år siden

Puhaa, jeg har nu været igang i et par måneder med en kortfilm jeg skal instruere til august. Jeg har fået kæmpe hjælp af mine to producere Michael Møller og Michael Vrede, samt en masse andre hjælpsomme mennesker, hvis I læser dette så er ingen nævnt og ingen glemt.

(Blev vist sentimental der, fedt at komme med takketalen, inden filmen overhovet er optaget......)

Det var meningen jeg bare lige ville lave en "lille" kortfilm inden jeg tog afsted på skole i England. Men det eskalerede totalt, og vi har nu skaffet:

Politifolk (statister med uniformer)
Politihunde
60 statister
10 skuespillere
Et SWAT team (8 pers)
To store biler (Mercedes og BMW)
Våben (heriblandt en motherfucking svedig sniperriffel)
(vi arbejder på at få to politimotorcykler med)

Locations:

En Sterling hangar med en boeing 737 i KBH lufthavn!!!
Skanskas hovedsæde i KBH
DSB i KBH
Et gammelt varehus
plus en masse andre små steder

Og meget meget mere. Så det blev pludselig et halvtstort projekt, med over 100 involverede. Vi starter optagelser d. 2 august.

Såmænd ikke andet. Jeg har været topstresset, men det er heller ikke så tit at man skal planlægge sin brors polterabend (blev heldigvis afviklet i lørdags), selve bryllubet, en afskedfest, de sidste ting til min skoleophold og så lige en "lille" kortfilm, der så nok bliver til en halvstor novellefilm.

AAAAAARRRRRRRHHHHHHHH!!!!!!

;-)
Gravatar

#8 JannikAnd 18 år siden

#7 - Lyder som et pompøst, men spændende projekt, SpielbergFreak :)

Fedt at du instruerer en "lille storfilm", når nu blockbuster-filmene er dine favoritter. Meget interessant.

Har du selv skrevet manus?
Gravatar

#9 SpielbergFreak 18 år siden

Jep har selv skrevet.....

Men som sagt skulle det bare væer en lille film, og formålet var at lave noget der var visuelt flot, men fede billeder, flot lys og flot klipning.

Så historien er ikke noget specielt som sådan, det tog to dage at skrive.
Gravatar

#10 JannikAnd 18 år siden

#9 - Jeg vil nu meget gerne se det endelige resultat, når tid er...

Skriv ny kommentar: