#44 Aaton 35-III ligger dejligt på skulderen til håndholdt. Og det var så det. Ej, det har også den fordel at kassette skift er smertefrit, hvilket selvfølgelig kan give en tidsgevinst på settet. Men det er fandme træls at loade. Jeg er absolut mest til ARRI kameraer.
Jeg har altid rådført mig med DP de gange jeg har været ude og overladt valget til ham. Nu hvor jeg er mere "herre i eget hus" er jeg dog begyndt at læse og lærer meget mere om typer osv, så jeg ændre sikkert holdning hen ad vejen efterhånden som jeg får erfaringer med de enkelte.
Var der ikke engang én her på forummet der var igang med at lave en Zombie-dukkefilm? Hvad er status på den? Og er der nogen der kan huske hjemmesiden til filmen?
#51 davenport 18 år siden
Fandme træls...
#52 Patriarch 18 år siden
#53 SpielbergFreak 18 år siden
#54 elwood 18 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#55 Thorsby 18 år siden
#56 filmz-Crystalstar1200 18 år siden
Jeg har altid rådført mig med DP de gange jeg har været ude og overladt valget til ham. Nu hvor jeg er mere "herre i eget hus" er jeg dog begyndt at læse og lærer meget mere om typer osv, så jeg ændre sikkert holdning hen ad vejen efterhånden som jeg får erfaringer med de enkelte.
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#57 kasper0204 18 år siden
Filmen hedder i øjeblikket "I skovens dybe stille ro" men andre titler er i overvejelse...
#58 Herrguth 18 år siden
Hvad er status på den?
Og er der nogen der kan huske hjemmesiden til filmen?
#59 dyg 18 år siden
Edit:
Hjemmeside.
#60 Patriarch 18 år siden