er netop gået igang med et bestillings arbejde fra en af mine medstuderende fra Station Next tiden.
titlen er "Hvorfor Skulle Jeg Græde For Dig" og er en far søn historie. Ja titlen er stjålet fra Stings sang "Why Should I Cry For You" der omhandler dette tema. jeg står for manus og det skal efter planen være en kortfilm. Allerede nu ser det rigtigt lovende ud og den kommer til at have Stings melankoli fra Soul Cages albummet i et wanna bee Burton filmisk univers. hopefully.
# 87 Det har jeg prøvet i flere omgange, det er surt hver gang det sker, især når det er projekter man virkelig brænder for, men jeg kan kun sige på'en igen og gi' aldrig op for det skal nok lykkedes for dig ;)
Pt. står jeg stadig i stampe på et par projekter, som jeg har lagt meget tid og sjæl i, så i stedet for at rykke igen har jeg valgt af forholde mig afventende for ikke at komme til at dumme mig :-/
#81 Martindan 18 år siden
titlen er "Hvorfor Skulle Jeg Græde For Dig" og er en far søn historie. Ja titlen er stjålet fra Stings sang "Why Should I Cry For You" der omhandler dette tema.
jeg står for manus og det skal efter planen være en kortfilm.
Allerede nu ser det rigtigt lovende ud og den kommer til at have Stings melankoli fra Soul Cages albummet i et wanna bee Burton filmisk univers. hopefully.
#82 filmz-jtv 18 år siden
http://www.jonasvilhelmsen.dk
#83 filmz-ayham 17 år siden
#84 elwood 17 år siden
Det er meget vigtigt for mig.
8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#85 filmz-Crystalstar1200 17 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#86 elwood 17 år siden
Personlighed frem for alt.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#87 Martindan 17 år siden
to projekter lader ikke til at blive til noget, Why Should I Cry for you, & Crescendo, den noget større, så føler mig total til grin og svigtet.....
oh well, kan altid gå videre med manus'erne........
#88 Patriarch 17 år siden
Jeg fik en mail sidste år om at et projekt jeg skulle lave musik til ikke blev til noget alligevel. Der mistede jeg lige en årsløn :D
Op på hesten!
#89 gi-jones 17 år siden
#90 filmz-Crystalstar1200 17 år siden
Pt. står jeg stadig i stampe på et par projekter, som jeg har lagt meget tid og sjæl i, så i stedet for at rykke igen har jeg valgt af forholde mig afventende for ikke at komme til at dumme mig :-/
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***