Gravatar

#11 gi-jones 19 år siden

#2: Du er da en flink fyr. Velformuleret, gode argumenter og ikke mindst en vindende personlighed.

Ikke at jeg på nogen måde er i tvivl om, at du laver dine ting meget bedre end alle os andre, men hvad har du i grunden foretaget dig i dit, antageligt lidt for korte, liv?
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#12 filmz-gimleno1 19 år siden

Gutter, skal vi ikke dreje denne samtale tilbage på det oprindelige udgangspunkt? ;-) Syntes erfaringen herinde fra siger at det let kan afvige i en dælens hastighed.. Du ved, gi-jones, klare det på den "voksne" måde ;-)
..my hovercraft is full of eels..
Gravatar

#13 gi-jones 19 år siden

Naturligvis. Hvad tænkte jeg dog på. Jeg forsager hermed al fremtidig sarkasme. Jeg vil aldrig mere være sarkastisk.

Tror dog ikke der er nogen, der er i tvivl om hvad min ambition er herinde :) Jeg arbejder fuld tid som 3d-grafiker. Så er det sagt.

Hvad der i virkeligheden kunne interessant, at vide, er om der er andre herinde end instruktører (du er undtaget gimleno1 :))
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#14 filmz-gimleno1 19 år siden

Du er så hermed tilgivet, min dreng ;-)
Gravatar

#15 elwood 19 år siden

Jeg er god til at opstøve handikappede badeænder, bare spørg
gi-jones hehe.

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#16 filmz-gimleno1 19 år siden

Æh, handicappede badeænder har vi haft nok af, de synker sidelængs og er hermed dømt uligevægtige...nej nej NEJ, vi holder sgu en casting næste gang!!!!!
Gravatar

#17 rimmer 19 år siden

hmm nu drejer vi vist væk fra emnet igen drenge...

Nå men det her manglede vel før.

Hvad kan jeg: jeg har skrevet, instrueret, produceret og spillet teater og så har jeg lavet lidt foran kameraet på danske tv-serier og så har jeg ellers boltret mig med stand-up. Ud af disse ting er det der siger mig mindst og som jeg har mindst lyst til faktiske... at instruere.

Hvad laver jeg: Da intet af det ovenstående tjener nok ind så arbejder jeg hos post danmark. Tidligt fri og høj løn, så er der tid og penge til alt det jeg virkeligt gider.

Ambitioner: Jeg vil nok mest skrive. Men det at optræde dropper jeg nok aldrig. Den store ambition er et comedy program på tv (ala monty P., Tim og GOrdon osv).
Ichy-Boo... It's my happy noice
Gravatar

#18 filmz-euro-drengen 19 år siden

Gi-jones, hvordan gik det med Brutal-Incasso? Synes det er længe siden man har hørt noget om den. Har du indset at det er et dødt projekt, der ikke er andet end en billig kopi af diverse film, og er lavet uden skyggen af talent..?
Gravatar

#19 filmz-gimleno1 19 år siden

#18 Syntes du ikke det er fascinerende når folk udtaler sig om ting de aner absolut intet om? Jeg elsker det for det viser hvor hamrende uintelligente de er
Gravatar

#20 filmz-euro-drengen 19 år siden

#19, du hedder ikke Gi-jones, gør du? ......

Skriv ny kommentar: