Da dette jo er et amatørfilms forum, hvor vi har muligheden for at udveksle erfaringer, tanker og idéer. Så fik jeg en idé at jeg opdaget at nogle også har udvekslet praktiske tjenester! Derfor tænkte jeg at dedikere denne tråd på at folk kunne skrive hvad de kan, laver og ønsker - film mæssigt selvfølgeligt ;) Håber i vil spæde til, så vi har en mulighed for at rette spørgsmål mod nogle bestemte talenter, hvis nødvendigt.
Hvad Jeg kan: Manuskript skrivning, manuskript konsultation og instruktion af fiktion. Derudover en stor forståelse for dramaturgi.
Hvad jeg laver: natportier på et hotel i centrum af kbh.
Mine Ambitoner: at kunne komme til at leve af at instruere og skrive film til de danske biografer.
Hmm så blev den tråd kørt momentært i sænk... prøver at starte den op igen
Hvad kan jeg: Instruere, Manuskriptskrivning, nogen erfaring som indspilningsleder, runner, klipper og noget skuespil og har et grundliggende indblik i dramaturgi og filmhistorie.
Hvad laver jeg: Arbejder i en biograf, to børnehaver, på en tankstation og freelance for Easyfilm og Moulin film. Så er der penge nok til at lave film når jeg ikke arbejder=)
Mine ambitioner: Jeg vil gerne kunne leve af at instruere, en drøm som der desværre er lidt for mange der sidder med, så pt. begrænser jeg mine ambitioner til: Jeg vil gerne leve af at arbejde med film.
----------------------------------- The pen is mightier than the sword...mostly.
#1 filmz-write-off 19 år siden
Hvad Jeg kan: Manuskript skrivning, manuskript konsultation og instruktion af fiktion. Derudover en stor forståelse for dramaturgi.
Hvad jeg laver: natportier på et hotel i centrum af kbh.
Mine Ambitoner: at kunne komme til at leve af at instruere og skrive film til de danske biografer.
Og så er det jer! (og bagefter laver vi snobrød)
#2 filmz-euro-drengen 19 år siden
Meget mere en alle jer andre ynkelige hoveder
Hvad jeg laver:
film (ikke som jer andre der bare drømmer om det. Indse at I ikke har noget talent! (Mest rettet til "Gi-jones broderskabet"))
Mine ambitioner:
At få taberer som jer ned i støvet. Og sørge for at I bliver der!
#3 dyg 19 år siden
[edit]
Med andre ord: Grow up
[/edit]
#4 filmz-euro-drengen 19 år siden
Og ble? Ja gu faen går jeg med ble. Har du aldrig har sangen Voksenbaby.dk?
#5 filmz-propagandapanda 19 år siden
...den lader vi lige stå et øjeblik. Kan virkelig godt se du har talent...
#6 filmz-euro-drengen 19 år siden
#7 filmz-propagandapanda 19 år siden
nå
(......)
#8 filmz-Diller82 19 år siden
Hvad kan jeg: Instruere, Manuskriptskrivning, nogen erfaring som indspilningsleder, runner, klipper og noget skuespil og har et grundliggende indblik i dramaturgi og filmhistorie.
Hvad laver jeg: Arbejder i en biograf, to børnehaver, på en tankstation og freelance for Easyfilm og Moulin film. Så er der penge nok til at lave film når jeg ikke arbejder=)
Mine ambitioner: Jeg vil gerne kunne leve af at instruere, en drøm som der desværre er lidt for mange der sidder med, så pt. begrænser jeg mine ambitioner til: Jeg vil gerne leve af at arbejde med film.
The pen is mightier than the sword...mostly.
#9 filmz-gimleno1 19 år siden
Og ja, det var i høj grad sarkastisk ment...*suk*
Forresten Diller82, vi to må nok også hellere få stukket hovederne sammen om det der, du ved ;-)
#10 rimmer 19 år siden
Hårde ord fra en gut der ikke engang kan stave til "end"...