Gravatar

#21 gi-jones 19 år siden

#20: Sidder faktisk over for vores editor netop nu og vi er ved at lægge sidste hånd på første gennemklip. Det tager lidt tid at redigere en spillefilm. Vidste du ikke det?

#19: Vi har lige set BI igennem her idag, og var ret flade af grin.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#22 filmz-gimleno1 19 år siden

#20 Hvad er der galt? Nervøs for at andre måske kunne føle sig lidt trampet på over dine posts? Eftersom jeg selv var dybt involveret i BI så tror jeg ikke din sidste post var ret værdsat...blandt en DEL mennesker herinde.. Dine smålige jealous-agtige kommentarer er der alligevel ingen herinde der kan bruge til noget.
..my hovercraft is full of eels..
Gravatar

#23 filmz-Diller82 19 år siden

#9 Det er rigtigt ja, jeg sender dig lige en kopi med de ting jeg går og overvejer at indarbejde i manus.
-----------------------------------
The pen is mightier than the sword...mostly.
Gravatar

#24 filmz-write-off 19 år siden

#23 hvem sagde manus? nu bliver write-off så nysgerrig, at han omtaler sig selv i tredje person ;)
Gravatar

#25 filmz-gimleno1 19 år siden

#24 Jah, det gør man jo *G* Det er bare en idé diller82 og jeg går og sysler med......
..my hovercraft is full of eels..
Gravatar

#26 filmz-netrom1 19 år siden

#20 hej euro-drengen, jeg finder det lidt mistingsomt at du opretter dig som bruger, bare for at komme ind og små-drille os?
Vi er selvføldig glad for alt den omtale du giver vores film-projekt,,,,(man siger jo at alt omtale er god omtale).
Folk kunne jo få den opfattelse at vi oprettede profiller, svine os selv til og svare igen, bare for at holde focus på vores lille projekt.
Hvis du har har noget at peje fingere af, så er du da velkommen til at bringe det frem i lyset,, men det ville være rart at føre en mere åben og konstruktiv diskution.

Hvad Jeg kan: Jeg kan lidt af hvert, sådan til husbehov. Laver film sammen med gi-jones og har gjort det i godt 6-7 år. Er god til at skaffe ting, lave noget elektronik og så er jeg mesteren i uvernaturligt sci-fi våben.

Hvad jeg laver: Jeg er prof. edb-teknikker ved Århus Amt. Da det er et meget frit job, har jeg gode mulighedder for at lave minne fritids intresser.

Mine Ambitoner: Drømmer om at kunne tjene lidt på at lave film, nok til at have et simi-prof film-selvskab. Drømmer om at lave seje ting på film! vil gerne lave ungdoms film og action, sci-fi film.
Gravatar

#27 filmz-madsbopoulsen 19 år siden

Hvad kan jeg: Aner det ikke, men det har altid faldt mig naturligt at skrive historie, for derfor at lave dem til film, aner ikke hvorfor!

Min Ambitioner: Jeg vil være filminstruktør, og vinder oscar

ses (:D)
Gravatar

#28 SpielbergFreak 19 år siden

Faldt lige over tråden, som jo er startet af min gode filmbuddy David! Synes da lige vi skal have den op og køre, så kan man jo også bruge den til at skabe kontakter.

Hvad jeg kan: Jeg er hovedsageligt fotograf, og er ved at blive rimelig øvet. Udover det har jeg måde klippet, lavet lyd og lysassistent.

Hvad jeg laver: Pædagogmedhjælper, spare op til et filmskoleophold i London til næste år. Laver alt det film jeg kan komme til og gerne mere.

Mine ambitioner: Alle vil være instruktøre, det vil jeg sådan set også, men for at være realistisk (indtil videre), så vil jeg gerne være filmfotograf og leve af det selvfølgelig!:-)

Skriv ny kommentar: