Gravatar

#1 filmz-gojacool 19 år siden

Hvad koster et "producentlogin" til DASK, hvis man altså overhovedet skal bruge det til at finde skuespillere / lave et opslag?
Gravatar

#2 gi-jones 19 år siden

Du skal bruge det til at kontakte skuespillerne direkte. Du kan lave opslag uden, ved at sende en mail til Tommy, der ejer det. Det er lidt low-tech, men man plejer at få mange henvendelser. Du kan også somme tider lave en aftale med Tommy, og betale mindre for at få adgang, hvis du ikke har gang i noget stort og kommercielt.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#3 filmz-gojacool 19 år siden

Tommy har skrevet til mig og fortalt, at jeg kan få adgang til at caste "max. tre skuespillere" for 1000kr. Det synes jeg er helt abnormt dyrt for det, jeg skal bruge det til (en lille indie-film til "eget forbrug").
Gravatar

#4 gi-jones 19 år siden

Så skriv tilbage, at det kan du ikke betale, og så spørg om prisen på at lave et opslag i stedet (tror ikke det plejer at koste noget).
Gravatar

#5 JannikAnd 19 år siden

Nej, du kan sagtens få det gjort gratis, som gi-jones nævner.
Gravatar

#6 filmz-madsjensen 19 år siden

Når jeg anvender DASK betaler jeg efter behov. Jeg giver 500 kr. for en castingliste til mine produktioner, det er en fair pris. 1000 kr, jeg tror du har givet udtryk for at dit behov er større?
Gravatar

#7 filmz-gimleno1 19 år siden

Betaler i for at bruge DASK? Nej, stop! DASK er gratis for hundrede mennesker og hvis i alligevel må punge ud, så kontakt www.panorama-dk.com istedet! Der er der KRAV for optagelser og i er dermed sikret at folk rent faktisk KAN noget!

En masse mennesker får jo gratis adgang til databasen så det her fatter jeg ikke, i er sgu blevet snydt!
..my hovercraft is full of eels..
Gravatar

#8 filmz-nagual 19 år siden

Jeg har benyttet DASK op til flere gange. Det er gratis at få et opslag ind på opslagstavlen. Du skal bare sende en mail til Tommy Duus med opslaget, så lægger han det ind. Panorama er en dårlig idé, når det er no/low-budget. De skal have procenter af det skuespillerne tjener.
Gravatar

#9 filmz-madsjensen 19 år siden

Præsis nagual, god pointe
Gravatar

#10 gi-jones 19 år siden

Tjae, så længe skuespillerne arbejder ulønnet, er det vel ikke så vigtigt?

Skriv ny kommentar: