Gravatar

#1 Yossarian 19 år siden

jeg har tænkt mig at lave noget splat gyser film.. og jeg ville bare høre om der er nogen der ved hvordan man enkelt og billigt ka lave kunstigt blod... har hørt man ka lave det ved hjælp af rød og blå farve og kakaomælk.. men kaikk finde de ting...

sig hvis i har noget...
Gravatar

#2 nakalay 19 år siden

Slagt dig et dyr. Gratis og nemt.
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.
Gravatar

#3 stefsims 19 år siden

Rød og blå frugtfarve og kakaomælk er en klassiker.
Frugtfarve forefindes i bage-afdelingen i den lokale Brugsforening ;)
Kakaomælk findes i køleafdelingen...

Prøv denne side:
www.shades-of-night.com/painneck/blood.html

Ellers prøv dig lidt frem med blandingsforhold.
That movie has warped my fragile little mind.
Gravatar

#4 lasse78 19 år siden

Rigtig blod er jo kedeligt og LUGTER.

Mindes i Evil Dead hvor monsterne bløder mælk og kaffe, SEJT.
http://lasseelkjaer.dk/
Gravatar

#5 nakalay 19 år siden

#4 Kedeligt? Så har du aldrig prøvet at blende en høj mand fra Ceylon - se, det' et rent tivoli!
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.
Gravatar

#6 gi-jones 19 år siden

Altså teaterblod er jo klart at foretrække. Koster omkring 200,- for en ordentlig dunk, der rækker langt.

Alternativt vil jeg nævne ren Ribena solbærsaft. Der er rigtigt godt på tøj og den slags. Skiller lidt på glatte overflader.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#7 filmz-kaotmus 19 år siden

det kommer også lidt an på, hvad du skal bruge det til. Teaterblod ser godt ud, men opfører sig slet ikke som blod. Det drypper anderledes fx. Kakaomælk opfører sig ret meget som blod, men selv med frugtfarve ser det ikke helt så godt ud.
Gravatar

#8 Yossarian 19 år siden

#6 har du et link hvor man kan købe teaterblod over nettet...

man kunne jo også gøre sådan at vær eneste gang der var en der blev dræbt ble det sort/hvid og så gøre som i psycho og bruge chokolade sovs..;D
Gravatar

#9 filmz-lone wolf 19 år siden

Sirup giver også gode resultater. Evt blandet med blodpudder, det farver bedre end frugtfarve. Til gengæld er det også sværere at få af, men det kan evt løses med noget ufarvet opvaskemiddel (medmindre det skal i munden så kan det ikke anbefales!..).
Jeg syntes det er meget forskelligt med købeblod, hvad kvalitetet er, nogle er alt for orange efter min smag.
Men skriv hvad det skal bruges til, så er det lidt lettere at hjælpe :)
I BELIEVE IN DRAGONS, GOOD MEN AND OTHER FANTASY CREATURES!
Gravatar

#10 gi-jones 19 år siden

Jeg kan desværre ikke huske hvor vi købte vores. Det var en eller anden teaterforretning i kbh. #9: kan du nævne et par stykker? Jeg er sikker på at jeg kan genkende navnet .
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.

Skriv ny kommentar: