Jeg skal bruge en special effect - det skal se ud som om, der er nogen, der er eksploderet (det gi'r mening, ok? :-)), og til det ville en vis mængde røg være smart. Er der en nem og smart måde at producere store mængder røg? Det skal foregå udenfor i offentligt rum (nede ved havnen i Århus)
Jeg var med til en kortfilm hvor vi brugte nogle røgbombe agtige ting... man satte ild til dem og de gik helt amok med røg... det forsvandt self. hurtigt da det var udendørs...
Vi forsøgte også med en røgmaskine først, men denne kunne ikke lave røg nok, netop fordi vi filmede udendørs...
Ved ikke hvor de blev skaffet, men kan høre ad hvis det er?
........................................ "If the brain were so simple we could understand it, we would be so simple we couldn't"
#6 prøv et overskuds lager eller lign. ved de bliver brugt bla til hardball. Men hvis du køber dem gennem en hardball forhandler bliver de nok lidt dyre.
#8 Du skal nok lige undersøge procedures lidt nærmere...jeg mener de folk der lavede det mens jeg gik på HTX fortalt om et tilfælde hvor det kunne gå galt
#1 filmz-gojacool 19 år siden
#2 filmz-Crystalstar1200 19 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#3 filmz-yascin 19 år siden
#4 elwood 19 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#5 filmz-cko 19 år siden
Vi forsøgte også med en røgmaskine først, men denne kunne ikke lave røg nok, netop fordi vi filmede udendørs...
Ved ikke hvor de blev skaffet, men kan høre ad hvis det er?
"If the brain were so simple we could understand it, we would be so simple we couldn't"
#6 filmz-gojacool 19 år siden
#7 filmz-mr. pink 19 år siden
http://hardballshoppen.dk/product_info.php?product...
eller lav evt selv røgbomber... bland Salt Peter med Sukker i forholdet
5 Saltpeter til
3 Sukker
varm det forsigtigt op til det bliver flydende og rør rundt i det heletiden, så kan du evt. hælde det over i en fremtidig, og mere handy beholder.
#8 gi-jones 19 år siden
#9 cyberzed 19 år siden
#10 gi-jones 19 år siden