Gravatar

#1 Twister 13 år siden

Hello fellow filmz-brugere.

Jeg er en del af en produktionsgruppe fra Aarhus Universitet der er i gang med at producere kortfilm. I den forbindelse skal vi holde "Audience test" hvor vi lader en gruppe mennesker se kortfilmen hvorefter de skal besvare et par spørgsmål som vi udeleverer via et spørgeskema.

Her ville jeg så høre om der er nogen af jer filmz-brugere der ville være interesserede i at deltage? Hvis der er mulighed eller interesse for dette ville en evt. audience test finde sted d. 16. og/eller 17. Juni i Århus, Helsingforsgade i en bygning ved navn Adorno. Nærmere vejvisning skal jeg nok give hvis der er nogen der har lyst til at møde op.

Arrangementet vil ikke tage lang tid. Kortfilmen varer under 10 min og der vil ikke være ret mange spørgsmål.

Hvis der er nogen der har lyst til at give os en hjælpende hånd i form af deres respons ville det glæde mig meget hvis i ville skrive det i denne tråd så vi lige kan snakkes ved omkring evt. ubesvarede detaljer omkring "arrangementet".
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
Gravatar

#2 gi-jones 13 år siden

Hvad tid på dagen er det? Og er det kun en enkelt film eller?
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#3 Skeloboy 13 år siden

Bor desværre ikke i Århus, men hvis jeg kan hente den online, vil gerne se den og udfylde skemaet
Gravatar

#4 Twister 13 år siden

Det bliver nok ved 5-tiden vil jeg tro. Men vi er rimelig fleksible mht. det konkrette tidspunkt. Skal lige have vendt det igen med gruppen.

Jeg skal også lige undersøge om vi kan/må lægge filmen ud på nettet. I så fald skal jeg nok slå på tråden Skeloboy :).
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang

Skriv ny kommentar: