Gravatar

#11 DarkLight 20 år siden

#10, når jeg nu har taget en defensiv fremgangemåde, skal du jo ikke trække i land, Nakalay :D
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#12 nakalay 20 år siden

#11 Det skal ikke ske igen ;)

Fra nu og til den dag jeg dør, skal ingen høre ét ord om forladelse eller se min tunge varet - aldrig!
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.
Gravatar

#13 filmz-darko 20 år siden

Må jeg være runner :D //Kim
"Women are not people, they are devices build by the lord Jesus Christ for our entertainment" - Peter Griffin
Gravatar

#14 gi-jones 20 år siden

Beklager at jeg ikke så det med tidspunktet. Var nok lidt rigeligt optaget af de uvedkommende posts, der jo fylder en del herinde lige nu( :) ). Anyways synes jeg du skal prøve med det opslag. Skriv lidt om typen, og de ting du har skrevet her. Folk vil også gerne vide lidt om hvad det hele går ud på. Jeg tør godt love dig, at du nok skal få nogle gode og seriøse henvendelser, men det er altid en god ide at caste folk inden.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#15 gi-jones 20 år siden

Hvordan gik det Juul?
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#16 filmz-Oettinger 20 år siden

He played the flute instead
Johan Oettinger
Gravatar

#17 filmz-maban 20 år siden

"lavintelligente kommentarer " :p

gennemlæs hvad du har skrevet, det er sgu da lidt sjovt.

-
patter
Haps!
Gravatar

#18 filmz-JuuL 20 år siden

Ja okay, kan godt se det sjove i det. Blev bare lidt skuffet da jeg troede der ville komme flere seriøse kommentarer...
Men nu har vi fået alle optagelser i kassen, og jeg er i fuld gang med at redigere. Tager lang tid, men er også meget sjovt!
Håber på at kunne lægge den ud på nettet :)

Skriv ny kommentar: