Jeg er igang med et ambisiøst filmprojekt der har titlen "Jeg". Til dette projekt mangler jeg en enkelt skuespiller, der virkelig har udstråling. Det skal være en pige, helst brunette, brune øjne, og hun skal selvfølgelig kunne spille skuespil. Det er vigtigt at hun har en hvis karsima, og udstråler selvtillid. Hvad historien går ud på vil jeg ikke skrive her, vil fortælle det til de, der er interesserede i rollen.
Det tekniske er der styr på - har kamera, lys, lyd og redigerings udstyr. Manusskriptet, som jeg selv skriver, er under udarbejdning, det færdiggjort indenfor en måneds tid. Jeg regner altså med optagelse i marts måned, i Jylland. Jeg spiller også selv en af rollerne i kortfilmen.
Projektet har et meget lille budget på ca.5000 kr.
Håber at høre fra nogle interesserede og entusiastiske brunetter!
Jeg mener måske at et seriøst svar ville være på sin plads.
Juul: Det er altid et hit at skrive hvilken alder vedkommende skal være, hvor i landet optagelserne foregår og hvornår. Jeg kunne muligvis anbefale et par stykker, men vil faktisk foreslå dig at lave et opslag på www.dask-online.dk Det vil sikkert give dig et par henvendelser, som du så kan invitere forbi til en casting. Siden er lidt dumt designet, men skriv opslaget under kontakt, så smider de det op.
Jeg håber at det hjælper dig, og ellers skal jeg prøve at hjælpe dig.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Jeg vælger ikke at svare de lavintelligente kommentarer der er kommet til mit indlæg, og vil i stedet koncentrerer mig om gi-jones, som er den eneste der har skrevet noget seriøst!
Tak for din kommentar, fedt at nogen er lidt modne! Jeg havde helt glemt alderen, og kan selvfølgelig godt se at det er vigtig at få med. Hun skal være 17-18 år gammel. Jeg har jo, i mit første indlæg, skrevet at optagelserne skal finde sted i marts måned i jylland, men har hermed gentaget det. De piger du evt. kan få fat i, er det nogle der har spillet skuespil før? Kortfilmen er en eksperimenterende film, der har nogle freudianske elementer. Men endnu engang tak for dit seriøse indlæg.
Og til alle andre; hvis I ikke har noget seriøst at sige til mit indlæg, så lad venligst være med at skrive noget overhovedet, tak!
Det var da ellers noget af en pedistal du hurtigt og bekvemt fik banket op. Kan du ikke selv se det (lidt) morsomme i at man syge underskønne piger med skuespilstalent til en kortfilm ? :) Hvis ikke fair nok, vi har alle forskellig humor. derb og maban kan jeg roligt sige er noget nær "one-post wonders" og kan derfor ikke forsvares. Nakalay derimod er aktiv på forummet og kan tydeligvis også se det sjove i det. Man fair nok vi tolkes self. alle dit indlæg forkert, mens du med rette havde fat i den lange ende.
Tilsidst vil jeg lige indskyde at hvis du ikke kan tage kommentarer af alle niveauer burde du nok ikke poste i et forum. Tak.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
#1 filmz-JuuL 20 år siden
Jeg er igang med et ambisiøst filmprojekt der har titlen "Jeg". Til dette projekt mangler jeg en enkelt skuespiller, der virkelig har udstråling. Det skal være en pige, helst brunette, brune øjne, og hun skal selvfølgelig kunne spille skuespil. Det er vigtigt at hun har en hvis karsima, og udstråler selvtillid.
Hvad historien går ud på vil jeg ikke skrive her, vil fortælle det til de, der er interesserede i rollen.
Det tekniske er der styr på - har kamera, lys, lyd og redigerings udstyr.
Manusskriptet, som jeg selv skriver, er under udarbejdning, det færdiggjort indenfor en måneds tid. Jeg regner altså med optagelse i marts måned, i Jylland.
Jeg spiller også selv en af rollerne i kortfilmen.
Projektet har et meget lille budget på ca.5000 kr.
Håber at høre fra nogle interesserede og entusiastiske brunetter!
#2 filmz-derb 20 år siden
http://derb.dk
#3 filmz-maban 20 år siden
#4 nakalay 20 år siden
#3 Så du da hellere, at det var mænd?
#5 DarkLight 20 år siden
#6 nakalay 20 år siden
#7 gi-jones 20 år siden
Juul: Det er altid et hit at skrive hvilken alder vedkommende skal være, hvor i landet optagelserne foregår og hvornår. Jeg kunne muligvis anbefale et par stykker, men vil faktisk foreslå dig at lave et opslag på www.dask-online.dk Det vil sikkert give dig et par henvendelser, som du så kan invitere forbi til en casting. Siden er lidt dumt designet, men skriv opslaget under kontakt, så smider de det op.
Jeg håber at det hjælper dig, og ellers skal jeg prøve at hjælpe dig.
#8 filmz-JuuL 20 år siden
Tak for din kommentar, fedt at nogen er lidt modne!
Jeg havde helt glemt alderen, og kan selvfølgelig godt se at det er vigtig at få med. Hun skal være 17-18 år gammel.
Jeg har jo, i mit første indlæg, skrevet at optagelserne skal finde sted i marts måned i jylland, men har hermed gentaget det.
De piger du evt. kan få fat i, er det nogle der har spillet skuespil før?
Kortfilmen er en eksperimenterende film, der har nogle freudianske elementer.
Men endnu engang tak for dit seriøse indlæg.
Og til alle andre; hvis I ikke har noget seriøst at sige til mit indlæg, så lad venligst være med at skrive noget overhovedet, tak!
#9 DarkLight 20 år siden
Kan du ikke selv se det (lidt) morsomme i at man syge underskønne piger med skuespilstalent til en kortfilm ? :)
Hvis ikke fair nok, vi har alle forskellig humor.
derb og maban kan jeg roligt sige er noget nær "one-post wonders" og kan derfor ikke forsvares. Nakalay derimod er aktiv på forummet og kan tydeligvis også se det sjove i det. Man fair nok vi tolkes self. alle dit indlæg forkert, mens du med rette havde fat i den lange ende.
Tilsidst vil jeg lige indskyde at hvis du ikke kan tage kommentarer af alle niveauer burde du nok ikke poste i et forum. Tak.
#10 nakalay 20 år siden