Gravatar

#1 Horrormaster 14 år siden

Hej, jeg er en dreng som har planer om at skrive et manuskript til den Superman film vi alle fortjener. Filmen skal give episk en ny betydning, en film der har det hele og jeg vil gerne høre hvad i ville elske for at have med i den.

Bare skriv lige hvad i vil have alt fra design til skurke roller osv.
FREDDY FOREVER!!!
Gravatar

#2 BN 14 år siden

Mit forslag ville være at skifte Superman ud med en anden helt.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#3 evermind 14 år siden

Den første idé, der umiddelbart falder mig ind, er at Superman skal have en konfrontation med en kæmpe fucking edderkop til sidst!
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#4 Highland Park 14 år siden

Mit første forslag ville være ikke at lytte til bns forslag. ;)

Mit andet forslag vil være at ignorere edderkoppeforslaget (beklager evermind).

Mit tredje forslag vil være at nærstudere Superman-universet - det være sig i form af tegneserier, tegnefilm, film etc. - for at hente inspiration der.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#5 Horrormaster 14 år siden

Det har jeg også tænkt mig, men jeg vil også høre folkets mening da, det skal være det som folk/fans vil elske at se i en film
FREDDY FOREVER!!!
Gravatar

#6 filmz-Utyske 14 år siden

Superman er et klassisk ikon, den første tegneseriesuperhelt og velnok også en af de mægtigste og det kræver at visse traditioner overholdes, bl.a. hans dragt og hans personlighed.

Det største problem med Superman, i hvert fald før 1990'erne, var at han var alt for stærk og derfor reelt ikke kunne udfordres. Dertil kommer at han nærmest var guddommelig på utroligt mange punkter og det er noget man har gjort op med siden da.

Mit forslag vil derfor være at kigge på de seneste 15-20 års Superman og drag inspiration fra den svagere og mere menneskelige Superman, som folk bedre kan forholde sig til og lad være med at kigge på filmene med Christopher Reeve og "Superman Returns", samt alle filmatiseringer før dét, for at få et projekt der kan stå på egne ben.

Sidst, men ikke mindst: Lad være med at bruge Lex Luthor som skurk. Han er brugt i fire ud af de fem sidste filmatiseringer og det er sgu ved at blive gammelt. Brainiac kunne f.eks. være en mulighed og skulle man eksempelvis lave en trilogi, er der også mulighed for at bruge Doomsday, hvilket også ville give mulighed for at Superman optræder i en sort dragt, i stedet for den klassiske dragt, bare for at afveksle det lidt.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#7 evermind 14 år siden

Utyske (6) skrev:
Sidst, men ikke mindst: Lad være med at bruge Lex Luthor som skurk. Han er brugt i fire ud af de film sidste filmatiseringer og det er sgu ved at blive gammelt.


Enig, der er masser af andre fede skurke, og alligevel sætter man Superman op imod Lex Luthor hver eneste skide gang. Jeg vil se en Superman-film, hvor han oplever andre fysiske udfordringer end at løfte på, gribe, kaste med eller flyve hurtigere end ting i forbindelse med diverse redninger af sagesløse. Ja, vist hører det med, men al den dejlige kryptoniske muskelmasse må sgu godt snart blive brugt til at tæve rundt med nogle modstandere, der kan tåle det og give noget igen ... Sådan en masse dejlige scener, hvor Superman og hans modstander smider hinanden gennem bygninger osv. :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#8 Horrormaster 14 år siden

Ja, fede forslag mange tak og jeg har allerede ideen af hele Doomsday story-linen skal starte det hele og så slutter det hele med Lex luther og Brainiac til sidst, jeg syntes at lex skal bruges, men han skal opbygges og i sin kryptonit dragt. sam skal han ikkke står alene så det hele vil se nogenlunde sådan ud:

1: Doomsday
2: Metalo,
3: Brainiac, Lex Luthor
FREDDY FOREVER!!!
Gravatar

#9 Highland Park 14 år siden

Jeg ville være meget påpasselig med at bruge hele fire skurke i samme film!
En er mere end rigeligt (han kan jo have medsammensvorne), hvis der bliver fokuseret på de menneskelige aspekter af Superman.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#10 Horrormaster 14 år siden

ja, men jeg mener at vis jeg orker til at skrive en fortsættelse når jeg engang er færdig med den første skal det være Metal og 3'eren Brainiac og Lex. det vil blive utroligt rodet og lang vis de skulle være med i en
FREDDY FOREVER!!!

Skriv ny kommentar: