#8 Enig et klaptræ er federe end en klaphånd, men hvis man kan spare 500 el. mere til nytte for produktionen, så vil jeg mene at det er mere optimalt? Os amatørere har jo ikke et kæmpe pengeflow ;)
#1 Derudover, giver jeg gi-jones helt og aldeles ret! Gør dig selv en tjeneste og optag lyden igennem kameraret så er du udeover så mange ting der kan ende i bøvl IMO
#9 Filmtools er også en god mulighed og dollar'en er jo lav. :-)
#10 Deres hjemmeside er på ingen måde et katalog, men jeg ved med sikkerhed at de sælger klaptræer.
#11 Har man et begrænset budget, så er et klaptræ selvfølgelig ikke en vigtig investering. :-) Selvom det da gør det hele noget sjovere...særligt hvis der er brug for klap.
Jeg købte et kliptræ for 10 år siden i en foto forretning for 69kr. Men som gi-jones også har været inde på så er det næsten kun til besvær.. Det giver en smule blæreværdi og det ser prof ud. Men det har bestemt ikke hjålpen os i redigeringen.
Det må endlig være relativt let at lave et selv,,, 3 stykker træ noget sort tavle maling og nogle hvide streger...Det er LET.
#11 filmz-write-off 19 år siden
#1 Derudover, giver jeg gi-jones helt og aldeles ret! Gør dig selv en tjeneste og optag lyden igennem kameraret så er du udeover så mange ting der kan ende i bøvl IMO
#12 JannikAnd 19 år siden
#13 LaPPe 19 år siden
#14 LaPPe 19 år siden
#15 filmz-jtv 19 år siden
#16 LaPPe 19 år siden
#17 Thorsby 19 år siden
#10 Deres hjemmeside er på ingen måde et katalog, men jeg ved med sikkerhed at de sælger klaptræer.
#11 Har man et begrænset budget, så er et klaptræ selvfølgelig ikke en vigtig investering. :-) Selvom det da gør det hele noget sjovere...særligt hvis der er brug for klap.
#18 filmz-netrom1 19 år siden
Det må endlig være relativt let at lave et selv,,, 3 stykker træ noget sort tavle maling og nogle hvide streger...Det er LET.
MvH Netrom1
#19 LaPPe 19 år siden
#20 Collateral 19 år siden