Gravatar

#11 filmz-write-off 19 år siden

#8 Enig et klaptræ er federe end en klaphånd, men hvis man kan spare 500 el. mere til nytte for produktionen, så vil jeg mene at det er mere optimalt? Os amatørere har jo ikke et kæmpe pengeflow ;)

#1 Derudover, giver jeg gi-jones helt og aldeles ret! Gør dig selv en tjeneste og optag lyden igennem kameraret så er du udeover så mange ting der kan ende i bøvl IMO
Gravatar

#12 JannikAnd 19 år siden

Søg på ebay. Dér kan man købe et for under 50 kr.
Gravatar

#13 LaPPe 19 år siden

Der er en 'turist'-udgave på www.moviemerchandise.dk
Gravatar

#15 filmz-jtv 19 år siden

www.moviemerchandise.dk har jeg bestilt et for længe siden men det er aldirg kommet og de svarer ikke på deres emails..
Gravatar

#16 LaPPe 19 år siden

ok, det er også lang tid siden, jeg bestilte og fik mit...
Gravatar

#17 Thorsby 19 år siden

#9 Filmtools er også en god mulighed og dollar'en er jo lav. :-)

#10 Deres hjemmeside er på ingen måde et katalog, men jeg ved med sikkerhed at de sælger klaptræer.

#11 Har man et begrænset budget, så er et klaptræ selvfølgelig ikke en vigtig investering. :-) Selvom det da gør det hele noget sjovere...særligt hvis der er brug for klap.
http://www.imdb.com/name/nm1302765/
Gravatar

#18 filmz-netrom1 19 år siden

Jeg købte et kliptræ for 10 år siden i en foto forretning for 69kr. Men som gi-jones også har været inde på så er det næsten kun til besvær.. Det giver en smule blæreværdi og det ser prof ud. Men det har bestemt ikke hjålpen os i redigeringen.

Det må endlig være relativt let at lave et selv,,, 3 stykker træ noget sort tavle maling og nogle hvide streger...Det er LET.

MvH Netrom1
Gravatar

#20 Collateral 19 år siden

Synes der var nogen der sagde at de ikke optager lyd gennem kameraet... hva bruger i så? (Måske et dumt spørgsmål, men sorry)
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone

Skriv ny kommentar: