Gravatar

#31 Patriarch 18 år siden

Så blev spillet endelig offentliggjort :) Det er dog ikke min musik i traileren.

http://ps3.ign.com/articles/707/707031p1.html

Krydser fingre for at vi kommer til at se en del til dette spil...
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#32 elwood 18 år siden

#31 ahh ok, hmm har du ikke lavet musik til time splitters serien også ?
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#33 Bates 18 år siden

#31 - Sejt! Kunne du evt. uploade flere musik stykker. Vil meget gerne høre mere :)
Gravatar

#34 Patriarch 18 år siden

Kun 3'eren, TimeSplitters: Future Perfect.

Desværre er det ret begrænset da mine seneste kontrakter er meget restriktive mht. hvad jeg må vise af musik - og ud over jobbet har jeg sjældent tid til at lave musik for mine blå øjnes skyld... Stykket i nummer #1 er et af de få
Gravatar

#35 Bates 18 år siden

Ja ok...fair nok. Men igen... Thumbs Up! :)
Gravatar

#36 elwood 18 år siden

#34 synes nok jeg kunne huske det, men held og lykke med spillet, jeg vil da holde øje emd det, selv om mit E3 fokus er Wii for tiden, men MGS4 til ps3 skal nok blive fed, og ja self ubisoft''s spil du er med på 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#37 Slettet Bruger [4218136976] 18 år siden

#13 & #10:
Sjovt nok, så tænkte jeg hverken nogen af dem, jeg tænkte "The Frighteners". :P
Gravatar

#38 Slettet Bruger [4218136976] 18 år siden

Men forresten, så lyder det godt, Patriarch. :-)
Gravatar

#39 Corgan 18 år siden

Haze ser spændende ud, Patriarch. Det er helt sikkert et spil jeg vil checke ud. Alene det at man i spillet har muligheden for at vælge co-op gør det temmelig interessant.
Det var ihvertfald derfor jeg (og en ven) fik gennemført TimeSplitters: Future Perfect.
Det er altid sjovere at spille sammen med en anden... og så have et fælles mål.
Gravatar

#40 Patriarch 18 år siden

Jeps - Er lidt ked af at vi ikke tilsyneladende ser mere til spillet i denne omgang på E3. Jeg ved de har en spilbar demo med over, og at UbiSofts stander til Haze er enorm.

Afhængigt af om det er udgivet inden næste E3 tror jeg først det er der vi virkelig kommer til at se meget til det.

Men det er sku' lidt sjovt at se ting fra E3, mens mine computere står tændt fordi med musik til spillet. Lidt weird faktisk...

Skriv ny kommentar: