Gravatar

#1 Patriarch 18 år siden

Hejsa... Har lige komponeret dette lille styke musik for at teste noget grej. Tænkte jeg ville dele lidt med de interesseret :)

Tænkte det var bedst at poste her frem for tagwall? oh well...

www.marcussenmusic.com/testscore.mp3
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#2 Yoda 18 år siden

Suverænt! Der er en stemning af suspense og uhygge over stykket, jeg rigtig godt kan lide. Stemningsskabende ud til fingerspidserne, må jeg sige.

Two thumbs up and a big smile :-)
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#3 Bates 18 år siden

Det er fedt. Dejlig stemningsfuld musik! thumbs up!!
Gravatar

#4 Patriarch 18 år siden

Tak for det drenge...

Desværre er min udbyder nede nu :-/

Så hvis der er andre der har lyst til en lytter på i prøve senere...

grrr...
Gravatar

#5 martin_v 18 år siden

Ja det er sgu cool. Masser af stemning. Har du mere man kan høre? Sidder i øjeblikket og er ved at være færdig med klipningen af min spillefilm. Det er dog en komedie, så det er lidt noget andet jeg leder efter.
Gravatar

#6 filt 18 år siden

Kan sgu rigtig godt lide det. Meget stille, men samtidig intenst.
"Let the universe howl in despair, for I have returned..." - Lord Darkseid
Gravatar

#7 Patriarch 18 år siden

#6 Stille men intenst - super :)

#5 Jeg har faktisk ikke så meget musik jeg kan vise frem. (kun alt mulig gammelt pis som man ikke vil vise frem når man hele tiden forbedre sig). De gode ting jeg laver nu er pt. til et computerspil som ikke bliver offentliggjort før E3 her i slutningen af maj (hvis det siger dig noget) og desværre er jeg bundet af en kontrakt der siger jeg ikke må ofentliggøre musikken. Men måske efter E3.

Derfor er det også fedt når jeg giver mig tid til at lave sådan et eller andet her således at jeg kan vise det frem. Det er bare ikke så tid, for der skal jo penge i kassen!
Gravatar

#8 SpielbergFreak 18 år siden

Supercool!!!!
Gravatar

#9 elwood 18 år siden

#7 E3 uhh glæder mig, det bliver så godt i år, med ale de titler, btw din musik til Second Sight var ret god også, bidrog virkelig til stemningen, selv om spillet sluttede for hurtigt hehe.

Men jeg glæder mig da til at finde ud af hvad du skal lægge musik til, et ikke offentlig gjort spil på E3, se det kan jeg li hehe.

Btw E3 starter da her den 9. maj hvis jeg ikke husker galt.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#10 Collateral 18 år siden

Ikk så meget mere at sige end de andre, syntes det er enormt fedt, Danny elfman inspireret? Lyder som noget der godt kunne have været med i Nightmare before christmas eller sleepy hollow, bortset fra at selve melodien ikke er det samme naturligvis.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone

Skriv ny kommentar: