Gravatar

#1 filmz-simonmou 20 år siden

Lad mig præssentere min film til videomarathon 2003.... jeg synes at det har gået godt, i forhold til at det faktis var første gang jeg havde et kamera i hånden, og at jeg kun er 15 år gammel...

mms://mmsvip01.vod.inet.tele.dk/int28248/M/C033.wmv
----------------------
Skål kammerat!!
----------------------
Gravatar

#2 filmz-cko 20 år siden

hmm jeg ikke åbne filen... er linket iorden?
........................................
"If the brain were so simple we could understand it, we would be so simple we couldn't"
Gravatar

#3 filmz-Emmett22 20 år siden

ja kom orden i dine sager!!!!!....nej laver bare sjov ..... vil gerne se den da jeg har også en kort film i tankerne og det kunne være sjovt at se hvordan andre har lavet det...men jeg kan ikke åbne den der fil!!!!
Gravatar

#4 filmz-simonmou 20 år siden

I Skal bare kopire linket og gå ind i "mediaplayer", derefter åben "url" og så indsæt det kopirede link.....
----------------------
Skål kammerat!!
----------------------
Gravatar

#5 filmz-cko 20 år siden

har jeg prøvet, men den siger at stien ikke eksistere eller sådan noget....
"If the brain were so simple we could understand it, we would be so simple we couldn't"
Gravatar

#6 filmz-m-lotr 20 år siden

Jeg skal have projektuge i skolen, mit emne er teenagere/unge, og jeg skal lave en lille film, eller nogle klip som handler om nogle teenageres hverdag...Har i goe ideer til nogle klip..?
Martin Myssen
Gravatar

#7 filmz-Emmett22 20 år siden

Du kunne optage i rejnvejr....en dreng der går ned af en vej og trækker sin taske langs vejen....og så BAM!
Gravatar

#8 nakalay 20 år siden

#7 I teorien kunne det da være dejligt at se en dreng blive kørt ned, men jeg tror måske, en sådan scene vil være for svær at skyde :)
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.
Gravatar

#9 filmz-cko 20 år siden

det betyder bare lidt mere arbejde... man skal ikke lade sig stoppe... :) (selvfølgelig nemt for mig at sige da jeg ikke skal skyde det)

En indfaldsvinkel kunne være hvordan grupper bliver skabt... har selv gået lidt med en ide, men kunne ikke "rigtigt" lide den... Men noget med at unge ofte samles i grupper, det gør mennesker generelt...
Gravatar

#10 nakalay 20 år siden

#9 ...og indvandrere i stor grad :)
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.

Skriv ny kommentar: