Lad mig præssentere min film til videomarathon 2003.... jeg synes at det har gået godt, i forhold til at det faktis var første gang jeg havde et kamera i hånden, og at jeg kun er 15 år gammel...
ja kom orden i dine sager!!!!!....nej laver bare sjov ..... vil gerne se den da jeg har også en kort film i tankerne og det kunne være sjovt at se hvordan andre har lavet det...men jeg kan ikke åbne den der fil!!!!
Jeg skal have projektuge i skolen, mit emne er teenagere/unge, og jeg skal lave en lille film, eller nogle klip som handler om nogle teenageres hverdag...Har i goe ideer til nogle klip..?
det betyder bare lidt mere arbejde... man skal ikke lade sig stoppe... :) (selvfølgelig nemt for mig at sige da jeg ikke skal skyde det)
En indfaldsvinkel kunne være hvordan grupper bliver skabt... har selv gået lidt med en ide, men kunne ikke "rigtigt" lide den... Men noget med at unge ofte samles i grupper, det gør mennesker generelt...
........................................ "If the brain were so simple we could understand it, we would be so simple we couldn't"
#1 filmz-simonmou 20 år siden
mms://mmsvip01.vod.inet.tele.dk/int28248/M/C033.wmv
Skål kammerat!!
----------------------
#2 filmz-cko 20 år siden
"If the brain were so simple we could understand it, we would be so simple we couldn't"
#3 filmz-Emmett22 20 år siden
#4 filmz-simonmou 20 år siden
Skål kammerat!!
----------------------
#5 filmz-cko 20 år siden
"If the brain were so simple we could understand it, we would be so simple we couldn't"
#6 filmz-m-lotr 20 år siden
#7 filmz-Emmett22 20 år siden
#8 nakalay 20 år siden
#9 filmz-cko 20 år siden
En indfaldsvinkel kunne være hvordan grupper bliver skabt... har selv gået lidt med en ide, men kunne ikke "rigtigt" lide den... Men noget med at unge ofte samles i grupper, det gør mennesker generelt...
#10 nakalay 20 år siden