Gravatar

#1 filmz-MikY 17 år siden

Har netop færdiggjort mit første forsøg på en kortfilm. Læs mere om projektet og download filmen på www.miky.dk.

Filmen har nogle åbenlyse mangler, men jeg vil sætte stor pris på enhver form for konstruktiv feedback. På forhånd tak.
Gravatar

#2 HonoDelLoce 17 år siden

Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#3 Patriarch 17 år siden

#2

Nej
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#4 HonoDelLoce 17 år siden

#3

Det virker da fint her?
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#5 Patriarch 17 år siden

#4

Ja nu - et lille edit måske? ;)
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#6 filmz-MikY 17 år siden

Hmm, aner ikke, hvorfor linket i min post ikke virker, men tak til honodelloce for link-fixet? Nogen, der kan forklare sammenhængen?
Gravatar

#7 lagoni 17 år siden

Du satte et punktum efter linket, der så automatisk kommer med som en del af adressen.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#8 filmz-MikY 17 år siden

Aha. Det giver mening, tak for hjælpen.
Gravatar

#9 Patriarch 17 år siden

Ok. Så har jeg set den.

For det første kan jeg sige det er omkring 8-9 gange bedre end det lort jeg lavede som første kortfilm.

Nogle fede kamp klip (herunder lyd). Jeg ville dog ønske at der kom en lidt længere og federe koreograferet kamp når bødlen og fangen tørner sammen. Den måde det var byggede op havde jeg ventet det helt store - men det faldt så lidt til jorden.

Jeg synes det er synd at der ikke er dialog lyd, og tegneserie teksterne fungere efter min mening slet ikke. Jeg kan godt se hvad du går efter og tror også at det kunne fungere hvis det var lidt mere lækkert lavet- man fristes til at sige "Almost". Et eksembel: Der hvor der siges "Freeze" havde det været fedt hvis teksten havde dukket frem mere voldsomt (som om den blev råbt), frem for blot at tone frem og bevæge sig lidt.

Sjov/fed slutning :) Jeg tror dog det havde fungerede endnu bedre vis vores helt gik endnu mere igennem, og klarede de mest fantastiske situationer.
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#10 Killkaj 17 år siden

god film...

Stilen er fed og effekterne virker godt.

godt klippet sammen.

Skriv ny kommentar: