Gravatar

#1 filmz-simonmou 20 år siden

mms://mmsvip01.vod.inet.tele.dk/int28248/M/A034.wmv

Hvad siger i så??? i forhold til at det var første gang og er kun 15 år...
----------------------
Skål kammerat!!
----------------------
Gravatar

#2 filmz-gravbamzula 20 år siden

Var det meningen at den skulle være sjov eller er den lavet som et "alvorlig" portræt?

Og er det bare mig der synes at det kunne have været sjovere hvis han igen hunde havde?
Gravatar

#3 filmz-Foxen 20 år siden

folk med hunde er ikke tolerente... de er syge!!!
Remember Sammy Jenkis
Gravatar

#4 nakalay 20 år siden

Hvad er meningen med filmen? Den var ikke videre spændende :)
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.
Gravatar

#5 davenport 20 år siden

Siger han ikke hele tiden det samme? Og hvorfor er den på engelsk?
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#6 filmz-netrom1 20 år siden

Det var da et sært portræt! Jeg tror ikke selv jeg ville have lavet den film,,emnet er simpelhen for kedligt. Det er klart en film lavet for filmens skyld.

Tror nogle gange man skal overveje om man selv vil se den film! og hvis svaret er "NEJ" så find på noget mere spændene.

Men hvis jeg nu skal sige noget mere om selve filmen så syntes jeg der var for lidt billeder af hundene.. der manglede noget med manden som kælede med hundene og et lille klip hvor to hunde ejere mødes, snakker og lader hundene hilse på hinanden.
Jeg syntes ikke særligt godt om de kamara vinkler du har brugt, de er lidt kedlige og det nærbillede hvor man ser mandens mund og øjne er lidt for tæt på og alt for langt. Filmen er for lang taget de informationer i betræktning som manden siger,,,igen og igen. Det er også underligt at han taler engelsk, han skulle have talt dansk, det ville gøre hans tale mere nyangseret. Han taler fint engelsk, men det er også tydligt at det ikke er hans modersmål, og det er en skam.

Men okie 15år,, du har tiden på din side! men find et mere intrasant emne næste gang....
Gravatar

#7 filmz-davidolsen 20 år siden

Ville være fint hvis filmen fik en introduktion først, hvor der evt. stod hvad filmen omhandlede!

Men ellers fint arbejde ;)
Hvis man leger med tis brænder man i sengen
Gravatar

#8 filmz-simonmou 20 år siden

ved I slet ik havd Videomarathon er?
Men i så fald forklare jeg det nu. Videomarathon Er en film konkurence hvor man skal lave kortfilm på 24 timer, der handler om er emne man får (i år Tolderance).... Så jeg kunne selvfølgelig ik selv bestemme emnet, et alternativ var at jeg kunne finde en flok indvandere, og lade dem fortælle om tolderance, men det er for orginalt..

Og gravbamzula meningen var ik at den skulle være sjov, men det skulle være en dokumentar ( en dokumentar om en påstand)...
----------------------
Skål kammerat!!
----------------------

Skriv ny kommentar: