Gravatar

#1 filmz-objektor 19 år siden

Nu har jeg endeligt tage mig sammen og oprettet mig som burger I dette videns givende og muntre forum. Jeg har fulgt med, fra side linien, i et par år, og jeg må sige at der sker noget herinde. Tro nok at det er det mest aktive filmforum, jeg har set. Jeg kender, gennem andre, nogle af jer og jeres produktioner, har bl.a. været sparringspartner på manuskriptet til Brutal Incasso.

Nå, nok smigr, lad os komme til sagen. Vi, i objektor, står i den situation, at vi søger samarbejde med ligesindet filmentusiaster/grupper som har lyst og energi til at løse nogle af de opgaver som ligger foran os. Vi er i gang med at skrive på vores 4. produktion som kommer til at handler om clairvoyance, ånder og hvad der forgår mellem himmel og jord, som ikke kan forklares med videnskabelige udtryk. Og i den forbindelse har vi bl.a. brug for en drejebogstegner og en konsulent til at vejlede os om visuelle effekter. Så hvis nogle af jer er, eller kender til personer, der kan hjælpe os, så skriv.

Da vi er amatører, og ikke bliver støttet, kan vi ikke give løn for arbejdet.

http://www.objektor.dk | http://www.imdb.com/name/nm1359867/
Gravatar

#2 chandler75 19 år siden

Vi sætter altid pris på en ny burger.
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#3 Jay El 19 år siden

Burger?? Skal den være fra Burger King, McDonalds eller den lokale snask? :p
Gravatar

#4 gi-jones 19 år siden

#1: Alt efter projektet, kunne jeg godt være interesseret i at bistå Jer med Jeres visuelle effekter. Det afhænger selvfølgelig helt af hvad I havde forestillet Jer, at arbejdsopgaverne skulle være.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#5 filmz-gimleno1 19 år siden

Utroligt, ikke, som en stavefejl kan få børn til at more sig.. Prøv dog at bidrage med noget seriøst istedet for.
..my hovercraft is full of eels..
Gravatar

#6 Kalle Ferm 19 år siden

Ej altså... den var ret sjov!
Opinions are like assholes - everybody has one. - Dirty Harry.
Gravatar

#7 Jay El 19 år siden

#5 Siger du dermed, at chandler75 ikke kan finde ud af at stave til "bruger"? Det han har lavet kaldes en "tastefejl". Og prøv så at komme ud over dit sure opstød og smil lidt i stedet for.
Gravatar

#8 nakalay 19 år siden

#7 Nu var det jo faktisk Objektor, der lavede tastefejlen. Jeg er rimelig sikker på, at det var tilsigtet fra Chandler75's side. :)
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.
Gravatar

#9 chandler75 19 år siden

Som admin er jeg naturligvis højt hævet over den slags barnagtigheder.

Mmmm... burger... (*Homer drool*)
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#10 filmz-gimleno1 19 år siden

#7 Jeg tror bare ganske enkelt ikke at folk som dig fik den opmærksomhed fra deres mor som de skulle have haft som spæd og så bryder jeg mig generelt bare ikke om sinker der skal pointere andres fejl for at skjule deres egne.
..my hovercraft is full of eels..

Skriv ny kommentar: