Gravatar

#1 filmz-hitch1 14 år siden

Hej filmfolk!

Da jeg skal igang med en ny film, en novellefilm, står jeg og mangler en producer.

Filmen er en sort komedie og handler om en mand der bliver levende begravet i en kiste af sin kone, fordi hun har opdaget han har været hende utro. I historien følger vi blandt andet mandens forsøg på at komme ud af kisten.

Filmen bliver min 5. kortfilm og planen er, selvfølgelig, at sende den til en masse festivaller. Der udover er det meningen at den skal bruges til at gøre produktionsselskaber interesserede i at producere et spillefilms manuskript jeg har liggende.

Planen er at optage filmen engang efter september, men det er endnu ikke fastlagt..

Som så meget andet godt her i verden, er jobbet ulønnet og det er derfor meget vigtigt at du er dedikeret og engageret i dit arbejde og at du brænder for at lave film. Det vil være en klar fordel hvis du bor i Århus, da det er vigtigt at vi løbende kan mødes

Hvis det lyder som noget du kunne tænke dig at være med til, så skriv lidt om hvad du har lavet tidligere. Så kan jeg sende manuskriptet til dig og komme med lidt flere oplysninger

Bedste hilsner

Stefan

mail: [email protected]
Gravatar

#2 tranberg 14 år siden

Bor desværre langt fra Århus, men held og lykke med projektet - det lyder som et rigtig originalt plot!
The end is closest to the beginning

Skriv ny kommentar: