Gravatar

#31 lasse78 19 år siden

Hmmmm. Nu når jeg tænker mig om, så er det faktisk ikke kun koda vi skal tænke på, men også NCB (mekaniske rettigheder)Rettigheder for indspillet musik som vi skal rette opmærksomheden over på.

Papirnusseri. Det er det vel nok, men det gider man vist godt, hvis det er det man tjæner sine penge på ;)
http://lasseelkjaer.dk/
Gravatar

#32 filmz-gimleno1 19 år siden

Glemte helt den her, det er korrekt at musik er gratis når det når en vis alder, jeg mener det er 75 år men jeg er ikke sikker, måske kun 50.
Det betyder jo i princippet at meget klassisk musik er gratis, MEN husk at være opmærksom på hvilket år det er optaget, for selv gamle klassiske musiknumre bliver jo nogengange genindspillet, og hvis man bruger f.eks en genindspilning fra 1982 af et nummer fra 1882 så vil det stadig koste, fordi det så vil være indspilningsåret der tæller, ikke året det oprindeligt blev skrevet eller indspillet.

#31 Nå ja, selvfølgelig, men jeg tænkte også mere på hvordan du sikrer dig 100% at nogen ikke snyder dig, for du ser vel ikke alle film osv. der udkommer, så der kunne vel i princippet smutte noget igennem?
..my hovercraft is full of eels..
Gravatar

#33 filmz-pelleh 19 år siden

jeg kan prøve at checke efter de juridiske detaljer hvis i er interesseret men desværre kan det først blive efter nytår da min juleferie allerede er startet og gider ikke tage ind på kontoret unødigt
Gravatar

#34 filmz-netrom1 19 år siden

#33 Du kan tro det har intresse! og det der med juleferie midt i december, det er noget jeg (og sikkert også andre) BARE IKKE GIDDER HØRE OM :-)

MvH Netrom1
Gravatar

#35 filmz-pelleh 19 år siden

hehe så er det måske heller ikke nu jeg skal fortælle at jeg om få timer tager afsted til usa på juleferie? men det er nu lidt fortjent syntes jeg. meget af ferien er afspadsering fordi jeg har knoklet flere weekender i flere måneder så det er vel ok. men jeg skal nok kigge på det når jeg kommer tilbage

Skriv ny kommentar: