Gravatar

#1 filmz-Jollepower 14 år siden

Hey allesammen.

Jeg har i nogen tid haft en stor interesse i både filmhistorie såvel som filmproducering, og har i den forbindelse også lavet flere forskellige kortfilm; de fleste af dem i forbindelse med min gymnasielle mediefagelige linje. Men ligeså har jeg lavet et par uafhængigt.

Jeg leder efter sparringpartner som jeg kan snakke om filmprojekter med, udvikle filmprojekter med; hele processen måske; fra ide til manus, til optagelse til redigering. Her taler jeg naturligvis primært om kortfilm. Du skal naturligvis helst have et hvis motivation og entusaisme niveau.

Personligt vil jeg ikke sige, at jeg er specielt teknisk erfaren, med hvad jeg ikke har, gør jeg op for i både motivation, ambitioner, arbejde og orginalitet.

Jeg er selv 18 år og er ved at tage en gymnasiel uddannelse med mediefag som linje her i København.

Hvis nogen er interesseret så send mig en email på [email protected] eller bare svar her i tråden. Kunne naturligvis være perfekt hvis du boede i København og var omkring 16-20 år.


Fuck en nice kontaktannonce jeg alligevel fik skrevet der :P.
Gravatar

#2 MOVIE1000 14 år siden

jeg ville så utroligt gerne sige ja til dit tilbud:) MEN jeg bor i Esbjerg og skal gå i 10. :(
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#3 tranberg 14 år siden

Kære Jollepower - du er som sent fra himlen.

Jeg har længe ledt efter en person af samme filmenthusiasme som mig, som man kan ping-ponge med, udvikle ideer og så videre.

Jeg er bestemt interesseret i at tale videre med dig; jeg bor i Norsjælland og skal højst sandsynligt ind og læse Filmvidenskab på KU næste år.

Du kan kontakte mig her -
[email protected]
The end is closest to the beginning

Skriv ny kommentar: