Gravatar

#11 Twister 14 år siden

#10

Lyder spændende, altid sjovt og udfordrende at lave kortfilm. Mit bedste råd vil være: Sørg for at gøre plottet så simpelt så muligt. Jo mere simpelt plottet er, jo større chance har i for at lave noget virkelig godt. det fortæller min erfaring mig ihvertfald. Det virker så fed at smide en stor historie ind i en kortfilm men det giver næsten altid en masse problemer i sidste ende.
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
Gravatar

#12 MOVIE1000 14 år siden

#11 jah det har du egentlig ret i tak for rådet sådan har jeg ikke set på det. tusind tak
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#13 MoH 14 år siden

Twister og AP

Mange tak for de gode råd kan godt se hvad i mener.

Movie1000

Lyder som en ganske udemærket historie, men som Twister siger så prøv at lav så simpel et plot som muligt. Det man også skal tænke på når man laver en komedie er at det kan være meget svært at lave noget som andre også synes er sjovt. Det kan meget nemt blive noget som kun dem der har været med kan grine af.
Gravatar

#14 MOVIE1000 14 år siden

#13 det SKAL ikke ligefrem være noget som alle synes er sjovt, vi laver film for vores egen skyld ikke for andres.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#15 Highland Park 14 år siden

MOVIE1000 (14) skrev:
... vi laver film for vores egen skyld ikke for andres.

#14: Velkommen i café latte-klubben! :D

Vi fremsender girokort, medlemsopskrifter, takt og tone-forskrifter, klubcaféoversigt samt de 10 bud en af de nærmeste dage.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#16 MOVIE1000 14 år siden

The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#17 MoH 14 år siden

#14
Self. skal man selv synes det er sjovt, men det er da altid rart hvis man kan nå ud til andre og få dem til at grine.
Gravatar

#18 MOVIE1000 14 år siden

#17 jah men hvad synes andre er sjovt? derfor går vi bare udfra at vi laver det vi synes kunne se rigtig sjov/skør ud på film.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.

Skriv ny kommentar: