Gravatar

#11 rimmer 20 år siden

Hej alle jer der var med fra starten. Så lykkedes det mig at finde ud af hvad jeg snakker om. Det er en samling af kortfilm. Men de er ikke kun danske men fra Europa. Filmen hedder "Cinema16 : Courts Métrages Européens" og indeholder 16 (surprise) kortfilm fra forskellige lande. De danske bidrag er Von Triers "Nocturne" og Anders Thomas Jensens "Valgaften".
Jeg prøvede at slå den op på IMDB men fik kun fat i et projekt med engelske student film. Men hvis nogen af jer bruger DVDProfiler kan i jo slå den op. brug kode 024545290127
God jagt og held og lykke med projektet. Hørte at MartinDan fik sendt et par film. Håber vi en dag for resultatet at se (Gerne i en lækker Limited edt. box ;.))
Ichy-Boo... It's my happy noice
Gravatar

#12 gi-jones 20 år siden

Hehe, yes. Signeret af instruktørerne og nummeret i KUN 60.000 eksemplarer.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#13 filmz-gimleno1 19 år siden

Ved ikke hvor mange af jer der har set det, men når rimmer nu i #11 nævner "Valgaften" kan jeg fortælle at nye nummer af filmmagasinet EKKO har en bonus DVD med, med tre af Anders Thomas Jensen's første kortfilm; førnævnte "Valgaften" der er totalt fed, "Ernst og lyset" der også er kanon, og til sidst "Wolfgang" med netop afdøde Frits Helmuth - er dog ikke SÅ vild med sidstnævnte film, men den er da sjov nok..

Tænkte nogen af jer måske kunne være interesserede...
..my hovercraft is full of eels..
Gravatar

#14 filmz-write-off 19 år siden

#1 Har i egentlig fået lavet den DVD?
Spørger af nysgerrighed og en lille lumsk bagtanke ;) Jeg har nemlig snart en kortfilm færdig...!
Gravatar

#15 filmz-gimleno1 19 år siden

#14 Sidst jeg hørte, var den stadig i produktion så skynd dig at sende din film til dem ;-)
Gravatar

#16 filmz-netrom1 19 år siden

#14 Vi samler stadig film sammen og kigger efter gode kortfilm, så hvis der er flere som brander inde med deres kortfilm så tag kontakt til gi-jones.

MvH Netrom1
Gravatar

#17 gi-jones 19 år siden

Jep. Vi er stadig igang. Vi har fundet et par gode, men har langt fra fået så mange ikke-Århus film som jeg havde håbet, så projektet er stadig aktuelt og der er stadig masser af mulighed for at sende os en film eller to.

#14: Hvilket stadie er produktionen på nu?
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#18 filmz-write-off 19 år siden

#17 Den er i den sidste del med at blive færdigpudset i klipningen og musikken er lige på trapperne! Det der mangler er en omgang coulor grading og et smækkys... Og så har jeg en sød lille 13 minutters kortfilm. Kan prøve at give dig et kald når den er færdig - sende den til dig så du kan vurdere den. ;)
Gravatar

#19 filmz-gimleno1 19 år siden

#18 Er det den film du nævnte for mig for et par måneder siden? I så fald vil jeg da meget gerne se den :-)
Gravatar

#20 =galledalle= 19 år siden

gi-jones Jeg sendte en besked til dig med min e-mail vær sød at oprette mig hvis du har mess eller andet....Skal faktisk ud at filme i dag....
External Juice
-More than just movies

Skriv ny kommentar: