Hej alle jer der var med fra starten. Så lykkedes det mig at finde ud af hvad jeg snakker om. Det er en samling af kortfilm. Men de er ikke kun danske men fra Europa. Filmen hedder "Cinema16 : Courts Métrages Européens" og indeholder 16 (surprise) kortfilm fra forskellige lande. De danske bidrag er Von Triers "Nocturne" og Anders Thomas Jensens "Valgaften". Jeg prøvede at slå den op på IMDB men fik kun fat i et projekt med engelske student film. Men hvis nogen af jer bruger DVDProfiler kan i jo slå den op. brug kode 024545290127 God jagt og held og lykke med projektet. Hørte at MartinDan fik sendt et par film. Håber vi en dag for resultatet at se (Gerne i en lækker Limited edt. box ;.))
Ved ikke hvor mange af jer der har set det, men når rimmer nu i #11 nævner "Valgaften" kan jeg fortælle at nye nummer af filmmagasinet EKKO har en bonus DVD med, med tre af Anders Thomas Jensen's første kortfilm; førnævnte "Valgaften" der er totalt fed, "Ernst og lyset" der også er kanon, og til sidst "Wolfgang" med netop afdøde Frits Helmuth - er dog ikke SÅ vild med sidstnævnte film, men den er da sjov nok..
Tænkte nogen af jer måske kunne være interesserede...
Jep. Vi er stadig igang. Vi har fundet et par gode, men har langt fra fået så mange ikke-Århus film som jeg havde håbet, så projektet er stadig aktuelt og der er stadig masser af mulighed for at sende os en film eller to.
#17 Den er i den sidste del med at blive færdigpudset i klipningen og musikken er lige på trapperne! Det der mangler er en omgang coulor grading og et smækkys... Og så har jeg en sød lille 13 minutters kortfilm. Kan prøve at give dig et kald når den er færdig - sende den til dig så du kan vurdere den. ;)
#11 rimmer 20 år siden
Jeg prøvede at slå den op på IMDB men fik kun fat i et projekt med engelske student film. Men hvis nogen af jer bruger DVDProfiler kan i jo slå den op. brug kode 024545290127
God jagt og held og lykke med projektet. Hørte at MartinDan fik sendt et par film. Håber vi en dag for resultatet at se (Gerne i en lækker Limited edt. box ;.))
#12 gi-jones 20 år siden
#13 filmz-gimleno1 19 år siden
Tænkte nogen af jer måske kunne være interesserede...
#14 filmz-write-off 19 år siden
Spørger af nysgerrighed og en lille lumsk bagtanke ;) Jeg har nemlig snart en kortfilm færdig...!
#15 filmz-gimleno1 19 år siden
#16 filmz-netrom1 19 år siden
MvH Netrom1
#17 gi-jones 19 år siden
#14: Hvilket stadie er produktionen på nu?
#18 filmz-write-off 19 år siden
#19 filmz-gimleno1 19 år siden
#20 =galledalle= 19 år siden
-More than just movies