Gravatar

#21 filmz-gimleno1 19 år siden

Forresten, gi-jones, prøv lige at spørge hr. Koudal, han ligger inde med exceptionelt meget, hvoraf meget også endda er ret godt ;-)
..my hovercraft is full of eels..
Gravatar

#22 gi-jones 19 år siden

#20: Jeg skriver til dig senere idag. Skal lige hjem fra arbejde.

#21: Jeg er stadig ikke rigtigt begyndt på de århusianske film, fordi jeg har set de fleste af dem i forvejen. Men jeg kunne da godt lige tage en skriver til ham.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#23 filmz-gimleno1 19 år siden

#22 Nå ja, selvfølgelig...god idé dog, så lige en ordentlig håndfuld af hans samling her fornyligt, nogen er faktisk ret gode....
Gravatar

#24 =galledalle= 19 år siden

#23 Hvilket arbejde er ret godt???
External Juice
-More than just movies
Gravatar

#25 filmz-write-off 19 år siden

#19 Det ved jeg ikke gimleno1? Om jeg lige har snakket om den!? Men det er en film som har været undervejs i lidt over et år - du ved, sådan et ufødt barn der sidder som en "udo kier" fra riget 2 og sparker på at komme ud... Men nu er den endelig på vej!
Jeg må indrømme at jeg ikke havde meget tiltro til den men bare efter første gennemklipning var det tydeligt at den faktisk har potentiale til at være en rigtig fin lille film!!! Me Like ;)

Men jo selvfølgelig du skal nok få den at se!! Det ville være mig en fornøjelse at vise den frem,
Gravatar

#26 filmz-gimleno1 19 år siden

#25 Hm, ok, nok ikke den samme så, kan bare huske du mailede mig et manus for noget tid siden? Eller blander jeg dig sammen med en anden nu? (in case, sorry *G*)...men jeg vil da kanon gerne se den alligevel!
Gravatar

#27 filmz-write-off 19 år siden

#26 Næ det er ikke mig du har modtaget noget fra, så du blander mig nok sammen med en anden -no worries ;)
Gravatar

#28 filmz-gimleno1 19 år siden

#27 Æh, så er jeg godt nok forvirret, men vil stadig gerne se filmen ;-)
Gravatar

#29 Thorsby 19 år siden

gi-jones, Filmværkstedet i København har selvfølgelig rigtig mange kortfilm. Mange af dem er aldeles professionelle og fremragende. Måske det var noget?
http://www.imdb.com/name/nm1302765/
Gravatar

#30 gi-jones 19 år siden

#29: Kunne godt være, at man skulle tage en udflugt over til øen en dag ja. Jeg havde bare troet at jeg ville kunne nå de folk, der havde produceret de forskellige film og få fat i dem den vej. Jeg har også samlet en lille bunke af rigtigt gode film efterhånden, men et større udvalg ville være en fordel.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.

Skriv ny kommentar: