Gravatar

#1 gi-jones 20 år siden

Vi arbejder i øjeblikket på at samle et antal kort- og novellefilm til en DVD-produktion, der i øjeblikket har arbejdstitlen "The Shorts". I den forbindelse søger vi kontakt til alle Jer filmfolk derude, der har Jeres produktioner liggende. Projektet grunder i de store problemer distribution af korte film har det med at give, da de færreste ønsker at betale for at se dem i biografen eller på video. Vi tror dog, at dette ville kunne omgås, ved at lave en samlet dvd-udgivelse med et antal film, der på den ene eller anden måde relaterer sig til hinanden. DVD-produktionen vil vi forestå, og sørge for at filmene bliver præsenteret i en god kvalitet.

Såfremt det lykkes at få udgivelse stablet på benene vil eventuelle indtægter blive delt mellem de indvolverede parter.

Altså; hvis du produceret en kort fiktionsfilm inden for de seneste år (den præcise længde er ikke så vigtig på nuværende tidspunkt, men vi forestiller os 5-20 min), og du kunne have lyst til at deltage i projektet, så skriv til os på [email protected] og hør mere. Til at starte med vil vi gerne have længde, titel, instruktør og andre hovednavne oplyst.

Venlig hilsen
Jonas Kvist Jensen
LoneTower Visuals
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#2 filmz-vassago 20 år siden

lige et off-topic spørgsmål, er det dig der arbejder med Inkasso-filmen?
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#3 filmz-gimleno1 20 år siden

BRUTAL incasso hedder den, Inkasso er en film af Lasse Spang, men ellers ja ;-)
..my hovercraft is full of eels..
Gravatar

#4 filmz-vassago 20 år siden

Er det dig (Gimleno1) eller GI Jones der arbejder på den :)

Hvordan skrider den frem?
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#5 filmz-gimleno1 20 år siden

Det er os begge, men arbejdet er overstået for mit vedkommende...eller dvs. indtil videre, i hvert tilfælde..
Gravatar

#6 gi-jones 20 år siden

Det skrider udmærket fremefter. Vi er foran min oprindelige plan med redigeringen, men der mangler stadig meget arbejde. Det er dog ikke mig der sidder med hænderne i sovsen under selve redigeringsarbejdet, men vores editor Dennis, og nu hvor jeg er blevet vant til at arbejde med film 24-7 tænkte jeg, at jeg da godt lige kunne klemme et ekstra mini-projekt ind :)

Igen, hvis nogen herinde er benhårde til effektfuld lydredigering vil jeg da gerne høre fra Jer... Det er jo næste skridt i fidusen.
Gravatar

#7 rimmer 20 år siden

Prøv evt. at sende en private message til ham der herinde hedder martindan. Han kunne godt have noget liggende.
Derudover ved jeg at der for nyligt er kommet en lignende DVD med "profesionelle" kortfilm samlet netop for at gøre den salgbar. I kan måske evt. Bruge dens succes eller mangel på samme som en målepind for hvor stor efterspørgsel der er på en sådanne DVD.
Held og lykke med produktionen.

#5 - lige en hurtig note. Det er lykkedes mig fuldstændigt at overse at jeg har haft en besked fra dig (det var min første, snøft) men den er set og jeg skal snart få skrevet. Skal bare lige i nærheden af en pc der er min igen.
Ichy-Boo... It's my happy noice
Gravatar

#8 gi-jones 20 år siden

Mit store forbillede for produktionen er naturligvis Twilight Zone - The Movie, selvom jeg tvivler på at Steven Spielberg og Joe Dante sender mig deres film :) Rimmer: Jeg er ikke klar over hvad det er for en dvd du omtaler, men hvis du falder over navn eller andre oplysninger, der kunne lede mig på sporet er jeg lutter øren.
Gravatar

#9 rimmer 20 år siden

Jeg prøver at tjekke. Den stod i Fona 2000 under nye film i starten af måneden. Jeg prøver at finde et navn.
Ichy-Boo... It's my happy noice
Gravatar

#10 filmz-gimleno1 20 år siden

Rimmer, hvis du har noget yderligere info omkring den skive må du meget gerne sige til, lyder interessant

Skriv ny kommentar: