Gravatar

#21 martin_v 13 år siden

Det er rigtig cool med alle de kommentarer i har. Det er sjovt at se, hvor forskelligt ens arbejde bliver modtaget og opfattet.

For at sammenligne, så er #19 tættest på hvad vi ønskede at opnå med denne film. Dette er kort sagt et stykke stemning, hvor kærlighed og død er de to omdrejningspunkter. Min bror og jeg er begge store horrorfans og vores ønske var at lave et lille stemningsfyldt drama med horrorundertoner. Hvorvidt om den er for lang, kedelig osv er nok lidt en smagssag. Den bruger sin tid til at komme videre, men af forskellige årsager: Vi ønskede selvfølgelig at holde twistet skjult ved at lade folk tro, at der var tale om et ægtepar, hvor kvinden var forsmået og samtidig skulle folk have lov til at komme ind i følelsen af det hele. Jeg tror, at hvis den havde været to the point og meget kortere, så havde den mistet meget af sin personlighed.

Når vi har vist den til forskellige mennesker, så har folk i alderen 50+ reageret stærkest på den. De er enten blevet provokeret eller berørt

Jeg kan sagtens se fornuften i alle kritikpunkter og er rigtig glad for at I gider bruge tid på at komme med jeres input.

Skriv ny kommentar: