En stille, langsom fiktions kortfilm jeg lavede til Videomarathon. Det præcis modsatte af hvad man skal bør lave. Her er det altid MTV agtige dokumentar der vinder. But oh well, det ville jeg ikke lade mig diktere af.
Here goes... emnet er "Tolerance", og alle filmene skulle være engelsksproget.
Meget fed idé til en kortfilm faktisk. Og rigtig lækkert skuespil. Lidt synd at det skal være på engelsk, men det er ikke slemt. Du kunne måske have brugt det til filmens fordel. Drankere og hjemløse, er tit lidt ecentriske, så det kunne måske have været en slags joke i starten. Ladet det være en del af handlingen??? Anyways, meget fed idé.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Men det kunne ikke lade sig gøre nemt inden for Videomarathons rammer. Desuden er jeg heller ikke sikker på at det ville hjælpe, da filmen i forvejen er sentimental.. kunne blive for meget :)
#1 Patriarch 20 år siden
Here goes... emnet er "Tolerance", og alle filmene skulle være engelsksproget.
mms://mmsvip01.vod.inet.tele.dk/int28248/M/C154.wmv
#2 filmz-gravbamzula 20 år siden
#3 filmz-Emmett22 20 år siden
btw....elsker den danske accent:D
#4 gi-jones 20 år siden
#5 filmz-cko 20 år siden
Ja, hvilket kamera blev brugt?...
"If the brain were so simple we could understand it, we would be so simple we couldn't"
#6 Patriarch 20 år siden
Kameraet er et Sony PD150
#7 filmz-ambu 20 år siden
#8 Patriarch 20 år siden
Men det kunne ikke lade sig gøre nemt inden for Videomarathons rammer. Desuden er jeg heller ikke sikker på at det ville hjælpe, da filmen i forvejen er sentimental.. kunne blive for meget :)
#9 azathoth 20 år siden
#10 filmz-cko 20 år siden
Jeg synes musik i film er bedst i små mængder, og når det så er der virker det bedre...
Det er jo også som om baggrundslydene skaber et soundtrack (bilerne og regnen osv)... og det virker finno IMO
"If the brain were so simple we could understand it, we would be so simple we couldn't"