ja... hvad kan jeg sige. Et lækkert kamera... har faktisk lyst til at alave en film mere. Har en fed ide - men ikke skrevet manus endnu. Det er en af den historier jeg er ret glad for, men endnu ikke har turde skrive :)
lækkert kamera, men det er nok ikke smart at købe det fra US, da de køre på NTSC og vistnok også noget andet strøm-ting (har overhovedet ikke forstand på det, har bare hørt det), men til det kan man selvfølgelig bare bruge en adaptor...
........................................ "If the brain were so simple we could understand it, we would be so simple we couldn't"
#27 Du havde ret; jeg fandt den lige til ca. 25k her (det løber dog hurtigt op over 30k, når du iberegner VAT o.l.). Og det kan være, du kan finde den endnu billigere andetsteds :)
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.
mht ntsc i sammenhæng med billede er det ikke den store forhindring hvis blot du bruger et godt redigeringsprogram. Jeg har selv lavet en del film med PD100 og i den sammenhæng skulle vi bruge NTSC format film klip ind over, og det kan ordnes uden problemer i feks final cut pro. Men mht direkte strømforsyning kan det være et problem hvis ikke der er omformer med.
----------------------------------- The pen is mightier than the sword...mostly.
#21 Patriarch 20 år siden
#22 filmz-Emmett22 20 år siden
#23 Patriarch 20 år siden
#24 filmz-cko 20 år siden
"If the brain were so simple we could understand it, we would be so simple we couldn't"
#25 nakalay 20 år siden
#26 nakalay 20 år siden
#27 filmz-Emmett22 20 år siden
#28 nakalay 20 år siden
#29 filmz-Diller82 20 år siden
The pen is mightier than the sword...mostly.