Gravatar

#1 filmz-yuffies 19 år siden

For alle jer filmentutiaster, der enten mangler udstyr eller generel vejledning i amatørfilmproduktion findes filmforeningen YUFFIES: Young Urban Film Freaks - bosiddende i København.

Foreningen er et nonprofit foretagende, der blandet andet har som formål at støtte amatørfilmproduktion og give alle mulighed for at prøve kræfter med filmmediet uden at ende i bundløs gæld.

Yuffies koncentrerer sine aktiviteter omkring nedenstående:
- Udlejning af kamera- og redigeringsudstyr (FInal Cut Pro)
- Netværk med andre filmentutiaster
- Kurser i div. aspekter af filmproduktion
- Filmworkshops

Se vores hjemmeside for yderligere oplysninger: http://yuffies.com/

Alle er velkomne!

Gravatar

#2 filmz-JuuL 19 år siden

Okay, det er fedt! Skal helt klart leje udstyr af jer på et tidspunkt!
Gravatar

#3 filmz-write-off 19 år siden

#1 Man skal vel indmeldes som medlem i foregningen for at kunne leje udstyret?
Gravatar

#4 filmz-yuffies 19 år siden

#3 Jo, kun medlemmer af Yuffies kan leje udstyr og deltage i foreningens øvrige aktiviteter. Se priser på ovenstående adresse.
Gravatar

#5 filmz-write-off 19 år siden

#3 Det er selvfølgelig helt rimeligt ;)
Gravatar

#6 filmz-netrom1 19 år siden

Jeg Har lige været inde og kigge, det ser ellers ret godt ud, udstyret ser flot ud (velholdt) og priserne er rimlige. Det er en skam vi ikke har noget tilsvarende i Århus,,,snøft :-)

Kun en dårlig ting,,,hvem har dog fundet på at kalde det for "Yffies" det er godt nok grimt,, lyder som en ymer eller et par særligt løst hængene jogging bukser.
Jeg ved dog godt af det har i heddet længe. men jeg ville personligt være ked af at skulle skrive "tak til Yffies" i rulleteksterne på min film.

MvH Netrom1
Gravatar

#7 nakalay 19 år siden

#6 Er "stavefejlen" tilsigtet?
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.
Gravatar

#8 filmz-gimleno1 19 år siden

Yuffies, altså MED "u" står for Young Urban Film Freaks....og "ies" i enden er vel bare for at det skal være lidt kækt ;-)
..my hovercraft is full of eels..
Gravatar

#9 filmz-netrom1 19 år siden

#7 næh det var en smutter fra min side,,,Yuffies :-) enig! må have været for træt.
Gravatar

#10 filmz-yuffies 19 år siden

#6 I de filmproduktioner, hvor Yuffies' udstyr er benyttet, skal foreningen rigtignok krediteres i rulleteksten.

Dette for at synliggøre Yuffies i det danske filmlandskab og i øvrigt pointere foreningens funktion og formål i forhold til lavbudget filmproduktioner.

Yuffies holder generalforsamling d. 11. marts kl. 19.00 og alle interesserede er naturligvis meget velkomne til at kigge forbi.

Skriv ny kommentar: