“10,000 B.C.” har meget tilfælles med mammutterne, der optræder i filmen. Den er storslået og højlydt, men kollapser forbavsende let og med et ordentligt brag. Selv den udskældte, nærtbeslægtede “Pathfinder” havde mere engagerende drama og flere interessante karakterer end dette ligegyldige sammenkog af talløse overlegne film. Filmens fans kan dog glæde sig over BD-udgivelsens fornemme AV-præsentation, og der medfølger bl.a. en enkelt glimrende dokumentar.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 filmz-Bruce 15 år siden

Jeg vil blot sige cadeau til dig Insider for at udholde denne. Personligt har jeg nu gået udenom den på 4 transatlantiske flyvninger og det var ikke svært :)

Godt gået :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#2 The Insider 15 år siden

Thanks, bruce :-) Det var dæleme heller ikke let!
War. War never changes.
Gravatar

#3 filmz-Bruce 15 år siden

Men derudover nød jeg din anmeldelse ;)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#4 The Insider 15 år siden

#3, godt at der alligevel kunne komme noget godt ud af min ubehagelige oplevelse :-)
War. War never changes.
Gravatar

#5 Kyllingebenet 15 år siden

Jeg hader coverart der er misvisende ..
Gravatar

#6 MOVIE1000 15 år siden

hvorfor er filmen så dårlig jeg blir nød til at købe den idag den er på tilbud i kvickly

hvorfor er den dårlig for de fleste?
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#7 Spanner 15 år siden

#6

Fordi den har en elendig historie, der ikke giver nogen mening, og fordi ingen i den synes at kunne spille skuespil.

"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#8 filmz-DocDoom 15 år siden

Det er så en af de film, som jeg tillader mig at give karakter, selvom jeg kun har set den første halve time - da udvandrede jeg nemlig fra biffen.

Klimakset der fik mig til at rejse mig, var den computergenerede sabelkat, der kommer løbende ind gennem en boplads el. lign. Da kan jeg til at tænke på Roger Rabbit eller Scoobi Doo, hvor der krydsning af tegnefilm og spillefilm.

Jeg var dog nok gået alligevel. Model-lignende hulemænd der taler engelsk med storby-accent er no go.

1:6
That's no moon. It's a space station.
Gravatar

#9 Slettet Bruger [2506179607] 15 år siden

#6: Læs anmeldelsen, der er jo masser af gode argumenter.
Gravatar

#10 wiseguy 15 år siden

Så de første 7 minutter her til aften, så røg den af!!! Jeg venter til en gang, hvor jeg i forvejen har det skidt, så ka' det være den får en chance igen!
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!

Skriv ny kommentar: