Det er fløjtende ligegyldigt, om man ved, hvordan den autentiske historie ender eller ej – “127 Hours” er en inspirerende hyldest til menneskets viljestyrke, som i ugevis vil få dig til at spekulere over, hvad du havde gjort i Aron Ralstons sted. Denne Blu-ray er et uundværligt must i kraft af et fejlfrit transfer, et lige så fantastisk lydspor og en masse blændende ekstramateriale.

Se også: Filmz TV: Interview med “127 Hours”-vovehalsen Aron Ralston.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#11 RasmusFL 12 år siden

Lige netop. 6 stjerner til denne mirakuløst vellykkede film. Storartet minimalisme er næsten det tætteste, jeg kan komme på at beskrive filmen som produkt. Helt enig i Johans anmeldelse.
Pvt. Witt: "You ever get lonely, sergent?" Sgt. Welsh: "Only around people"
Gravatar

#12 dhad 12 år siden

Boyles til dato svageste film. Selv med sin relativt korte spilletid er den for lang, for kedelig, for overvurderet og bare jævnt ligegyldig...
Gravatar

#13 jona 12 år siden

Helt enig i anmeldelsen, fantastisk film! 6 stjerner herfra
Gravatar

#14 IK 12 år siden

Ja, 127 Hours er en ganske god film. Velspillet, livsbekræftende og virkelig flot. Men føler ikke det store behov for at eje den eller se den igen. Lidt ligesom med Kings Speech føler jeg, at der ikke er nok 'stof' at komme efter, og at et gensyn kun vil svække filmen.
Gravatar

#15 Babo84 12 år siden

#14

Meget enig. Føler heller ikke det store behov for at se dem igen.
Gravatar

#16 Lord Beef Jerky 12 år siden

#12 Aaaaaah, har du set The Beach? =)

Ellers erklærer jeg mig enig med IK og Babo.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#17 ollethem 12 år siden

ELENDIG FILM!!!!!!!!!!!!!!!! traileren var for fed, men woooow filmen er fail.
Dave Dee, Dozy, Beaky, Mick and Tich.
Gravatar

#18 80eren 8 år siden

Fuldstændig fantastisk film! Jeg har sjældent set en så gribende, dramatisk og rørende film. I sandhed et mesterværk som alle bør se. At den så oven i købet er autentisk gør den kun endnu bedre. Skuespil i verdensklasse af James Franco og sublim fotografering. Alt går op i en højere enhed i "127 Hours".

Skriv ny kommentar: