Det er fløjtende ligegyldigt, om man ved, hvordan den autentiske historie ender eller ej – “127 Hours” er en inspirerende hyldest til menneskets viljestyrke, som i ugevis vil få dig til at spekulere over, hvad du havde gjort i Aron Ralstons sted. Denne Blu-ray er et uundværligt must i kraft af et fejlfrit transfer, et lige så fantastisk lydspor og en masse blændende ekstramateriale.

Se også: Filmz TV: Interview med “127 Hours”-vovehalsen Aron Ralston.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 Zoracka 12 år siden

Fantastisk anmeldelse til en fantastisk film.

Jeg så selv filmen uden at kende til hverken slutningen eller Aron Ralstons bedrift. Jeg sad med tårer i øjnene ved filmens afslutning, og den har virkelig gjort et indtryk. En følelse jeg meget sjældent får.

127 Hours er klart et af 2011 store overraskelser, og er absolut enig i, at det er et mesterværk.

6/6
"Did you see saw?" - "Yeah, I saw Saw." - "Did you see Saw 2?" - "I saw Saw 2 too"
Gravatar

#2 MMB 12 år siden

6 stjerner? Ah, det er vist nok lige at være gavmild. Den kan få 4, for selvom det er en god film med en betagende historie, så kommer den aldrig helt så langt ind under huden, som den burde.
Gravatar

#3 Collateral 12 år siden

Jeg synes modsat Foeller den netop kom ind under huden, og jeg var overrasket over hvor påvirket jeg var af at se filmen. Hvad der kan kaldes den "udvidede" slutning, altså delen hvor karakteren Ralston ser virkelighedens ditto, er med til at trække ned. Det roder for mig fiktion og virkelighed sammen, og fratager filmen dens egen kant, og hvor den før var rørende, bliver den sidste del en smule for sentimental. Ikke desto mindre 5/6 herfra.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#4 elwood 12 år siden

Billede 1
James Francos nye kontor

Billede 2
Man var nødt til og finde på noget underholdning, ellers ville man risikere og dø af kedsomhed
Tommelfingrer, tommelfingrer, hvor er du

Billede 3
Ehmm klippevægggene var alle tiders til og se film på?

Billede 4

Aron, havde ikke været hel ærlig omrking sin beretning, da han sagde han var alene hele tiden...
Dad did you hear something?
No son it was just the wind I guess
Aron HEY I'm Down hereeeeeeee! HEYYYYY can Anyone hear me!
Dad I heard it again just now.
Son it's just you're imagination

Billede 5
James ser sig selv at The Oscars
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#5 elwood 12 år siden

Men ved at gå imod den trend gør Boyle Ralston mindre højtidelig og dermed langt lettere at leve sig ind i.

Kan man godt sige det, for mig lyder det som en person Boyle Ralstone 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#6 The Insider 12 år siden

#5, det danske sprog er bestemt ikke altid lige elegant, men yes, sådan skal det skrives :-) Der menes naturligvis, at Boyle gør Ralston til noget (i det tilfælde: mindre højtidelig). "Sådan gjorde Kenneth Johan mere OBS på det nye Deus Ex-spils plusser og minusser" :-)
War. War never changes.
Gravatar

#7 Bobby Singer 12 år siden

Hvem er Kenneth Johan?

;)
Idjit
Gravatar

#8 The Insider 12 år siden

Lillebror til Ricky Bobby!
War. War never changes.
Gravatar

#9 elwood 12 år siden

Ok der kan man bare se 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#10 BN 12 år siden

The Insider (8) skrev:
Lillebror til Ricky Bobby!


Det navn lyder næsten ligeså belastet som Ray Pist!
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/

Skriv ny kommentar: