Jeg, Themistokles, må trækkes med at være nummer to, både til at være en græker i undertal og til at blive opmalet i en voldsom tegneseriestil. Ingen overraskelser, men vi græske helte slagter jo for din underholdnings skyld. Og vi gør det igen og igen, fordi det er det, du så ofte kræver af os. Nu er vores tid kommet endnu en gang. Vi står foran et oppisket hav af heltemodigt blod og skaber legenden som mænd med barselsorlov misundeligt fortæller videre til deres kammerater i stationcars og til par-badminton. What is my profession? A-hu! A-hu! A-hu!

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 Heisenberg 10 år siden

Fuldstændig ubrugelig anmeldelse. Tillykke med det.
Gravatar

#2 BN 10 år siden

Det er muligt, at denne film er middelmådig (jævnfør karakteren, den har fået) eller endda dårlig. Men anmeldelsen af den er ikke bare dårlig, men decideret elendig i sin anstrengende ironiske form, som ikke bare gør den til irriterende læsning, men også aldeles ubrugelig for folk, der gerne vil danne sig et forhåndsindtryk af filmen.
http://beautifulnight.aurovine.com/
Gravatar

#3 Kyllingebenet 10 år siden

Enig. Det må være den ringeste anmeldelse i Filmz historie.
Mental striptease..
Gravatar

#4 elwood 10 år siden

Billede 1
Hvad venter vi på, har i ikke hørt det? der er tilbud på babyolie i Netto!

Billede 2
Mændene kommer løbene Ahhhhrhhhhhh!

Beklager vi har udsolgt

Billede 3
Fordømt!
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#5 Lord Beef Jerky 10 år siden

Nu har jeg læst anmeldelsen, og det eneste jeg har forstået, er, at 1eren er bedre. Resten var ligesom at læse en brugeranmeldelse med dårlig humor i et vilkårligt ungdomsmagasin - men den slags har uden tvivl også sin fanskare. Måske den bare ikke er så stor på Filmz.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#6 wiseguy 10 år siden

Magtede ikke at læse anmeldelsen til ende!!
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#7 Outbound Sith 10 år siden

Jeg synes, anmeldelsen er hysterisk morsom!
"Let's just say I wanna believe."
Fox Mulder
Gravatar

#8 Morten Vejlgaard Just 10 år siden

Personligt synes jeg, at det er et originalt take på anmeldergenren, at ligne tonen i filmen i sin tekst. Er ikke et sekund i tvivl, om hvilken type film det er, og hvordan den er i forhold til 1'eren.
Gravatar

#9 Ericmase 10 år siden

BN (2) skrev:
Det er muligt, at denne film er middelmådig (jævnfør karakteren, den har fået) eller endda dårlig. Men anmeldelsen af den er ikke bare dårlig, men decideret elendig i sin anstrengende ironiske form, som ikke bare gør den til irriterende læsning, men også aldeles ubrugelig for folk, der gerne vil danne sig et forhåndsindtryk af filmen.


Er fuldstændig enig i dette, men ellers lige meget hvad der sker i filmen beslutter jeg mig for at slå hjernen på i morgen når jeg selv ser den i Imperial.
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#10 Lord Beef Jerky 10 år siden

Morten Vejlgaard Just (8) skrev:
Personligt synes jeg, at det er et originalt take på anmeldergenren, at ligne tonen i filmen i sin tekst. Er ikke et sekund i tvivl, om hvilken type film det er, og hvordan den er i forhold til 1'eren.


Ironi og sarkasme kan naturligvis være en sjov ting at inkludere i sin anmeldelse, men at lade dette fylde det hele, er altså ikke en god ting. Det minder mig om anmeldelserne af Dear John skrevet i brevform i sin tid - dengang gav det blot mere mening også med bundkarakteren taget i betragtning - dog ikke mindre irriterende. Denne anmeldelse starter i teenagesprog ("ej"?), og fortsætter som en lang joke og ender på middelkarakter. Det hænger altså ikke sammen, og giver nok kun mening for folk der arbejder for Filmz, og derfor føler sig nødsaget til at forsvare kollegaer. Jeg foreslår, at i tager kritikken til jer og kommer videre. Jorden går ikke under af en dårlig anmeldelse, og jeg er sikker på, at anmelderens næste anmeldelse er mere seriøs.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"

Skriv ny kommentar: