Ekstramaterialet trækker den gennemsnitlige karakter på denne dvd gevaldigt ned – det er simpelthen for amatøragtigt udført. Men ser man bort fra denne fadæse, er “500 Days of Summer” en virkelig god udgivelse. AV-præsentationen er over gennemsnittet, og filmen er skide god. Man støder som sagt sjældent på kærlighedshistorier, som mere end blot strejfer følelserne, men denne film er bestemt en af dem. Nu bliver det spændende at se, hvad Marc Webb får ud af Spider-Man.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 Wookien 13 år siden

Efter jeg har set hende trunten i the happening, har jeg meget svært ved at blive forelsket i hende, må jeg nok indrømme :/
Gravatar

#2 filmz-gofferoffer 13 år siden

#1

Jeg hadede The Happening i alle henseende, og det var den eneste film, jeg havde set Zoe i. Men hun gør det blændende i denne fantastiske film!
Men at some time are masters of their fates: The fault, dear Brutus, is not in our stars, but in ourselves, that we are the underlings.
Gravatar

#3 vapor 13 år siden

Filmen var ok indtil at den pludselig bliver til en musical.
Jeg stoppede der.
Gravatar

#4 Norrah 13 år siden

#3 Så gik du glip af en god film..
Jeg er solgt.

Den kommer til at ligge blandt toppen af mine yndlingsfilm..
Blandt Lost in Translation og American Beauty.
Gravatar

#5 misuma 13 år siden

Endelig en rom-com som tør bryde ud af støbeskeen. Elskede hvert sekund af filmen og sidder nu med et lille crush på Zooey Deschanel...hendes musik er heller ikke værst.

Hun er iøvrigt også med i The Yes Men mener jeg.
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#6 wimmie 13 år siden

vapor (3) skrev:
Filmen var ok indtil at den pludselig bliver til en musical.
Jeg stoppede der.


Hehe...den bliver da ikke til en musical bare fordi hovedpersonen dagdrømmer et enkelt Disney(parodi)-agtigt sang-og dansenummer :D
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#7 Skeloboy 13 år siden

Bridge to Terabithia og Almost Famous også...det kan siges meget kort: Zooey er fandeme dejlig..:)

(500) Days of Summer er en rigtig, rigtig god film
Gravatar

#8 inflector 13 år siden

Et herligt bekendtskab i ellers tvivlsom genre. Velspillet og medrivende de 2 hovedroller gør det godt og Zooey er jo super dejlig :) Jeg glæder mig til at se hvad Marc Webb kommer til at byde på i fremtiden.
selfimprovement is masturbation

Skriv ny kommentar: